וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OMG: הראל סקעת ישפוט ב"הכוכב הבא"?

וואלה! סלבס

7.8.2014 / 0:09

הפקת תכנית הכשרונות כבר עובדת על העונה השנייה - שבה לא ישתתפו כל השופטים מעונת הבכורה. בין אלה שנבדקו לתפקיד גם בוגר "כוכב נולד", הראל סקעת. וואלה! סלבס עוברת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב על כיסא המנטור? הראל סקעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

"האח הגדול" אמנם לא נראית קרובה לסיום, "דה וויס" אולי נעלמה מהמסך בגלל המצב הביטחוני - אבל זה לא אומר שאי אפשר לעבור על תכניות לעתיד, כמו העונה הקרובה של ריאליטי הכשרונות החדש-ישן של קשת וטדי הפקות, "הכוכב הבא". לוואלה! סלבס נודע כי בימים אלה, עומלת הפקת התכנית על סיום ליהוק צוות השופטים לעונה הבאה.

זאת, אם הספקתם לשכוח, אחרי טלטלות רבות ששולחן השופטים עבר בעונה הקודמת - שבה השתתפו ריטה, צביקה הדר, רני רהב ואייל גולן, שבגלל פרשות הקטינות הוחלף בהמשך בזמר מוקי.


עוד סלבס? הנה:
למה בוטלה ההפתעה שתכנן הראל סקעת לחבר בבסיס?
אחרי שהתבטאה: דנה אינטרנשיונל זקוקה לאבטחה בחו”ל

אסף אטדגי. ברני ארדוב
המחליף של רני רהב? אסף אטדגי/ברני ארדוב

שמועות שנגעו בתכנית בחודשים האחרונים, עסקו בכך שמצבם של רהב וריטה בעונה השנייה עדיין לא ברור - כך שלא מפתיע שכמה מוזיקאים מקומיים, כבר קיבלו פניות מהפקת התכנית במטרה לשמש כתחליף הולם על כיסא השופטים. בין השאר, היה זה הראל סקעת שנבחן כמנטור פוטנציאלי. אם אכן יסכים להשתתף בתכנית, זו תהייה סגירת מעגל של סקעת עם חברת טדי הפקות, כיוון שהזמר התפרסם לפני עשור, כמי שהגיע למקום השני בעונה השנייה של "כוכב נולד".

מלבד סקעת, עלה שמו של האמרגן אסף אטדגי לתפקיד השופט. למרות שכיום הוא עובד בעיקר עם הזמר עומר אדם, אטדגי זכור בעיקר בעקבות פרשת הסחיטה באיומים של מרגול (שאותה ניהל בעבר). כן, את בית המשפט הוא מכיר היטב, אך האם יתמודד עם הפסיקות של "הכוכב הבא"?



וואלה! סלבס מציעה את עצמה לתפקיד השופטת. היא מבטיחה לקבל לתכנית כל מי שמספק לה טובות הנאה מיניות.


רכלו על השופטים העתידיים של 'הכוכב הבא' בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully