וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מה, נינט טייב התחתנה?

12.9.2014 / 0:24

בין הגיור של גווינת' פאלטרו לאתגר הקרח של קים קרדשיאן - קותי סבג נפרד מהחברה ונינט טייב נכנסה מתחת לחופה, שממנה יצאה אשת איש. כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

במאי: דובי קליין, עריכה: מאיה בן ניסן, ביגוד באדיבות "פקטורי 54"

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המקום החמישי פותחת, באיחור לא כל כך אופנתי, מלכת הריאליטי-טראש, שנזכרה באיחור לעשות את האתגר שכל העולם ואשתו כבר הספקיו לשכוח. אז זהו, שכל העולם מלבד קים קרדשיאן, שהחליטה,באיחור אופנתי, לבצע את אתגר הקרח המפורסם. הטוויסט: מי ששפכה עליה את מי הקרח היא אלן דג'נרס.

כעת לעוד כוכבת הוליוודית, שגם נרדמה ונזכרה לעבור התגיירות בגיל די מבוגר, יש לומר. אם חשבתם שקרדשיאן דפקה איחור אופנתי, חכו שתשמעו את הבשורה הבאה: גווינת' פאלטרו מתגיירת. כן, בגיל 41, הכוכבת הבלונדינית החליטה שהיא רוצה להתחבר לשורשים היהודיים שלה, ובימים אלה היא עוברת תהליך גיור. שום מילה ליאנה יוסף, כן?

נינט טייב. תמונות גולשים
שיהיה במזל! נינט טייב ויוסי מזרחי/תמונות גולשים

אל המקום השלישי מגיעה ידיעה מבאסת במיוחד. טוב נו, תלוי למי. בנות ישראל אתן מוכנות? קותי סבג רווק! זוכה "האח הגדול" וחברתו נועה הופשטטר, החליטו שעם כל הכבוד לאהבה הגדולה - עדיף להם בנפרד. סבג, כבר הספיק להעביר את החפצים שלו לדירה חדשה בתל אביב, ככה שאתן יכולות להסתער.

כמעט בראש, נמצאת סערה חדשה בביצה, שכוללת דוגמנית הורסת, מנחה הומו ואושיית אופנה צפונבונית. את הדאחקות שאסי עזר ודפנה לוסטיג הריצו על נטלי דדון כבר שמעתם, אבל יש כאלו שהבדיחות לא ממש הצחיקו אותן. את מי? דדון, שהחליטה לתבוע את השניים ואת רדיו תל אביב, על פגיעה בשמה הטוב ובפרנסתה. אגב, היא דורשת רק חצי מיליון שקל. בקטנה.

זהו, את הרשימה סוגרת החתונה הכי מעניינת בעשור האחרון. תעצרו את הכל! דעאש ימתינו, המצב הכלכלי יחכה רגע בשקט - נינט המלכה טייב התחתנה! לא מדובר בסתם עוד איוונט, אלא בזה של אחת הנשים הכי מסקרנות בישראל. אם לא די בכך, תוסיפו לכל הסיפור גם הריון מתקדם ושתי שמלות שיצרו לא מעט עניין ורעש. כן, עכשיו אפשר לנשום לרווחה - המלכה של הרוקנרול המקומי התחתנה וכולם רגועים. אז שיהיה במזל מאמי.


היום החשוב בחייה של וואלה! סלבס, היה ביום שהיא גילתה שאפשר לטבול את הבמבה בשוקולד.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully