וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג "אני יודעת מה מין העובר"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

14.9.2014 / 0:34

וואלה! סלבס נורא נרגשת מגל הבייבי בום השוטף את המדינה והלכה לעשות חקר מדוקדק אחר מינו של העובר של אסתי גינזבורג. תשובות היא לא מצאה אבל קיבלה חיוך והנפת שיער למזכרת. וואלה! סלבס ריחנית

ניר פקין

אין דבר יותר מפחיד מאשר אשה בהריון ההורמונים בשחקים, העצבים רופפים והרגישות שוברת שיאים, לא כאשר מדובר בהריונית היפיפה אסתי גינזבורג שהודיעה קבל עם ואינסטגרם שהיא ובעלה עדי קייזמן נמצאים בחודשי ההריון הראשונים בחודש שעבר, גינזבורג השבוע הוכיחה שגם שינוים הורמונליים לא יכולים להשפיע עליה והמשיכה לפזר חיוכים לכל עבר.


הדוגמנית \ מגישה \ לעתיד הגיעה בשבוע שעבר לקניון רמת אביב לסבב קניות ורכישות לפני החגים ונכנסה לסניף אפריל במקום ונתקלה בעדר מוכרות מחויך ונרגש שעט לעברה, גינזבורג חיבקה ובירכה את המוכרות במקום והתפנתה לבחור לעצמה בושם חדש, כידוע בחודשי ההריון חוש הריח של נשים בהריון מתחדד במיוחד ( יחד עם חושים נוספים) .



רוצים עוד חדשות חמות:
אביבית בר זוהר עוברת לעולם הילדים
גלית גוטמן והחבר סופגים קולטורה
קים קרדשיאן מציגה: תאונת אופנה מביכה

אסתי גינזבורג. ניר פקין
יש לי חוש ריח מחודד כרגע. אסתי גינזבורג/ניר פקין

הצלם האמיץ של וואלה! סלבס חיכה לדוגמנית העל בשקט עד שתסיים את מסע הרכישה שלה וניסה לבדוק איתה את החידה האופפת את ההריון שלה, האם היא מצפה לתינוק או תינוקת? אסתי המחויכת לא נבהלה גם שהמתין לה עד שתסיים להוציא כסף מהכספומט וענתה לתחקיר הנוקב שהיא יודעת את המין המדובר. מזל


מספר שעות אחרי מסע הקניות כבר ארזה אסתי את התיקים והתעופפה לה לבקר את בעלה עדי קייזמן בברלין שם נמצאים רוב עסקיו. גינזבורג בת ה-24 וקייזמן בן ה-40, מנהלים קשר רומנטי כבר למעלה משלוש שנים. את איש העסקים, הכירה הדוגמנית הצעירה אחרי גירושיו מעפרה שטראוס - איתה יש לו ילדה בת תשע. בתקופה האחרונה, עלו בני הזוג לכותרות, אחרי שאביה של הדוגמנית הגיש תביעה לבית המשפט בדרישה לסלק אותה ואת בעלה מהווילה שבה הם גרים בצהלה, מקרה שכעת נמצא בדיון משפטי.







וואלה! סלבס לא משתמשת בבשמים, או מתקלחת.


sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אסתי גינזבורג. ניר פקין
תארזו לי כמה הביתה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully