וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי בום: אסתי גינזבורג בהריון

11.8.2014 / 13:57

כשנתיים אחרי שאמרו אחד לשנייה "איי דו" מרגש - אסתי גינזבורג ובעלה, איש העסקים עדי קייזמן מצפים לילד ראשון משותף. בקרוב, אסתי תדגמן בטן הריון גדלה. וואלה! סלבס בשעה טובה

אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. ניר פקין
הורים לעתיד! אסתי גינזבורג ועדי קייזמן/ניר פקין

אחלו בשעה טובה לאסתי גינזבורג, שנמצאת בימים אלה בחודש השלישי של הריון מבעלה, איש העסקים עדי קייזמן. את הבשורה המרגשת על הצאצא המשותף הראשון של השניים, פרסם היום (ב') סוכנה האישי של הדוגמנית, שי אביטל - כשהעלה לרשת תמונה משותפת עם גינזבורג בצירוף הכיתוב "הבטחתי לאסתי להתחתן עוד לפני שתהייה אמא, בספק אם זה יקרה עד אז אבל מי יודע. אז מזל טוב אסתי על המתנה של החיים". נהדר.


עוד סיפורי סלבס:
אהבה, גרסת הסלפי: הסלבס מדגמנים רומנטיקה
פאן! סוף השבוע הפרוע של רוסלנה רודינה
חלום רטוב: נינט טייב במגבת בלבד!

אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. אביב חופי
רגע, תמרו מנה לאבא בברית המילה? קייזמן וגינזבורג/אביב חופי

מקורבים לגינזבורג גילו לוואלה! סלבס כי הדוגמנית והמנחה, שנשואה לאיש הנדל"ן כשנתיים, סיפרה בימים האחרונים לכל חבריה וקרוביה את הבשורה המשמחת. זאת, רגע לפני שטסה לבלות את ט"ו באב עם בעלה ואביו של יורש העצר המשותף בגרמניה.

גינזבורג בת ה-24 וקייזמן בן ה-40, מנהלים קשר רומנטי כבר למעלה משלוש שנים. את איש העסקים, הכירה הדוגמנית הצעירה אחרי גירושיו מעפרה שטראוס - איתה יש לו ילדה בת תשע. בתקופה האחרונה, עלו בני הזוג לכותרות, אחרי שאביה של הדוגמנית הגיש תביעה לבית המשפט בדרישה לסלק אותה ואת בעלה מהווילה שבה הם גרים בצהלה, מקרה שכעת נמצא בדיון משפטי.


וואלה! סלבס מקווה שממש כמותה, הבייבי יקבל את היופי של אמא ואת הצ'ארם של אבא.


אחלו לגינזבורג בשעה טובה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully