וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ על החוף: סוף השבוע הפרוע של רוסלנה רודינה

וואלה! סלבס

11.8.2014 / 0:02

בנות נהנות יחד? אם תמתינו לסוף השבוע, תוכלו לשאול את בת הזוג ההריונית של אייל גולן - כיוון שרוסלנה תבלה את הוויקאנד הקרוב בפינוק עם חברותיה הרווקות. וואלה! סלבס טובלת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאן במים? יש! רוסלנה רודינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שימו לב, רוסלנה רודינה יודעת שהיא צריכה לנצל את השבועות הבודדים לפני שבטן ההריון שלה תבלוט החוצה, כדי לבלות כמה שיותר זמן בבגד ים קטן. לכן, בת הזוג של אייל גולן ארגנה לעצמה סוף שבוע של מסיבה עם רווקות לוהטת, שיכלול המון שעות של ים, שמש, בריכה, ביקיני ופינוקים.


עוד סיפורי סלבס:
זמר חתונות: אייל גולן נותן טיפים לחיי נישואים
חגיגת יום ההולדת האינטימית של הראל סקעת
דיווה במים! דנה אינטרנשיונל בביקיני

קארין כהן, רוסלנה רודינה. ניר פקין
חברות, אילוסטרציה. רוסלנה והחבר'ה/ניר פקין

תירגעו, זה לא שהזמר והדוגמנית הפרטית שלו מתכוונים לצעוד לעבר החופה בשבועות הקרובים, כמו שרודינה רוצה לבלות עם הסינגל ליידיז שלה כמה שיותר בקיץ הנוכחי - לפני שתהפוך לאמא במשרה מלאה. לכן, ביום שישי הקרוב רודינה תארוז את הביקיני ומקדם ההגנה, תשאיר את גולן לבלות עם החברים בבית ותצפין עד לסוויטה המלכותית שבמלון "רימונים גלי כנרת", יחד עם עוד שלוש חברות טובות.

את סוף השבוע המרגש על שפת ים כנרת, יעבירו ארבע היפות במסיבת ספא (כולל הטיפולים המענגים), ארוחת ערב מפתה בטבריה ויזכו לשלל פינוקים (כולל שוקולד, עוגות וממתקים אחרים. בכל זאת, להריונית יש חשקים). רוסלנה זכתה להנחת סלב, אבל אתם הייתם משלמים על העונג יותר. האם מדובר באחת ההזדמנויות האחרונות לראות את אמו של יורש העצר המסלסל בבגד ים? סביר להניח שאכן כך.


וואלה! סלבס לא מגיעה לכנרת מאז שניסתה ללכת על המים כמה ישו והתחילה לשקוע.


רכלו על המסיבה המפנקת של רוסלנה רודינה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully