וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאב אוזן לא ישמש כפרזנטור

וואלה! סלבס

25.8.2014 / 0:15

אחרי שהפרסום על הקמפיין של יוצא "האח הגדול" בוואלה! סלבס עורר הדים בביצה וברשת - חברת הנעליים שבקשה לשכור את אליאב אוזן כדוגמן, החליטה לבחון את העניין. וואלה! סלבס מבולבלת

יח"צ

פרזנטור, או לא פרזנטור, ברור שאליאב אוזן מעורר מהומה - אך כעת מתברר שלא רק בבית "האח הגדול", אלא גם בחיים שאחרי הריאליטי. אם אתמול (א') גילתם שהגבר המסוקס שעד לא מזמן בילה בבית המצולם, אמור היה להצטלם השבוע לקמפיין חדש, כעת כבר לא בטוח שאכן יצעד בנעליה של החברה, שביקשה לשכור את שירותיו של המקעקע.


עוד סיפורי סלבס:
אז אחי נתן ידגמן בעירום מלא? "למה לא!"
ג'רארד באטלר תופס את החזה של חברתו
מרטין: "עזרתי לאלדד להגיע לגמר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה דנית תגיד? אליאב אוזן ב"האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר הפרסום של וואלה! סלבס על כך שהבחור שכבש את דיירות הבית, סיכם על השתתפותו בקמפיין עבור רשת חנויות ההנעלה "סקופ" - העניין עורר הדים רבים בביצת הבידור, כמו גם בקרב מעריצי "האח הגדול" ברשת. עם זאת, בשל תשומת הלב הרבה שאליה זכה אוזן במשך היום, חברת הנעליים בקשה לבחון מחדש את השתתפותו בקמפיין, זה שבו אמור לצעוד כוכב גברי לצדה של רותם סלע.

על פי גורמים המעורים בפרטים, למרות שכמעט וסוכם עם אליאב על הצילומים, ייתכן כי בסופו של דבר לא הוא יהיה זה שיבחר לתפקיד. זאת, למרות הפופולריות שלו אצל מעריצי התכנית והעובדה כי פליט הריאליטי הטרי מרגש את בנות המין היפה, גם אלה ששמן הוא לא דנית או נופר.

עדכון, 12:00: מקורבים לאליאב גילו לוואלה! סלבס כי חברת סקופ אכן פנתה לאליאב, אך הצדדים לא הגיעו להסכם כלכלי. לכן, לא נחתם בין השניים הסכם.

מיחסי הציבור של רשת "סקופ" נמסר: "שום דבר לא נקבע, זאת עד לחתימת חוזה בין החברה לפרזנטור החדש שלה".


וואלה! סלבס מוכנה לדגמן רק סנדלים תנ"כיות, כיאה לקדושה מעונה שכמותה.


בעוד או נגד הקמפיין של אליאב? רכלו בפייסבוק

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully