וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נתן ידגמן בעירום מלא? "למה לא!"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

24.8.2014 / 13:28

אחי המתוק שהודח רגע לפני גמר העונה של "האח הגדול", התגעגע לאמא - אבל מדבר גם על כיבוש הבנות עם אליאב, העובדה שפונה לבית החולים והאם ידגמן, בעירום. וואלה! סלבס מפנטזת

ניר פקין

הופתעתם מההדחה של אחי נתן, אולי המתמודד הכי רגיש בתולדות "האח הגדול", שיצא אמש (ש') מהבית - רגע לפני הגמר? מתברר שהוא לא הופתע במיוחד. "יש תחושת החמצה, אבל הספיק לי, 100 ימים זה די והותר", הסביר לוואלה! סלבס ברגעיו הראשונים מחוץ לבית. "הכי התגעגעתי לאמא שלי".

אחרי שצבר לעצמו מעריצות שונות, נתן מבין שהכל זמני, כנראה, לכן עדיין לא בטוח שיעבור לחיות בלב הביצה הזוהרת שבמרכז הארץ. "כרגע הכל פתוח, נראה מה יהיו החשקים". אם כבר חשקים, יש סיכוי גדול שאליאב אוזן, חברו מהבית, יקעקע את גופו של האח הקטן. "קיבלתי ממנו עצות על בנות המין היפה - אני לא יכול לספר את הסודות של המקצוע", אמר במבוכה.


עוד סיפורי סלבס:
סיבה למסיבה: חגיגת הענק של הביצה המקומית
בקרוב אצלכם! בר רפאלי והחבר בחתונה
הקמפיין הראשון של אליאב אוזן

אחי נתן. ניר פקין
דמיינו אותו בלי בגדים. אחי נתן אחרי ההדחה/ניר פקין

כשוואלה! סלבס שאלה על הפינוי לבית החולים שעבר בשבוע שעבר, אחי נדהם וענה "זה היה כאבי בטן. קיבלתי טיפול וחזרתי מהר מאוד לבית. התקופה בבית עשתה אותי הרבה יותר חזק ממה שהייתי, אתה יוצא לחיים מחוזק, יותר פיקח, יותר נזהר, יותר בטוח בעצמך".

אז מה לגבי שינוי מקצוע, אחרי שנחשף מול המצלמות? המציל לא ממהר לשלול. "דוגמנות בעירום מלא? למה לא". אגב, אם תרצו להשתתף בריאליטי, לדבריו של אחי "תבואו חשופים ואם ילמדו לאהוב אותך עם האמת שלך, אז זה הכי טוב שיש". חמוד.


וואלה! סלבס מציע לאחי קמפיין.פרטי. אצלה. בחדר השינה.


אז מי ינצח ב"אח הגדול"? הצביעו בסקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully