וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משולש האהבים של עידו רוזנבלום ורומי אבולעפיה

וואלה! סלבס

13.8.2014 / 0:10

מה קורה בין עידו רוזנבלום ורומי אבולעפיה? יונית לוי כנראה יכולה לנשום לרווחה, כי המפגש שני הכוכבים הלוהטים ישודר בקרוב מאוד על מסך הטלוויזיה. וואלה! סלבס לא נושמת

יונית לוי. ראובן שניידר
אבל בלי לשון. שמעת? עידו רוזנבלום ויונית לוי/ראובן שניידר

מי שנתקל בשבועות האחרונים בעידו רוזנבלום מלווה בעלמת חן שאינה יונית לוי, יכול להירגע. הזוג המלכותי של עולם התקשורת הישראלית עדיין חי, בועט וקיים, אבל למיסטר יונית לוי יש בשבועות האחרונים פרטנרית יפה במיוחד לבילוי מירב שעות היום, העונה לשם רומי אבולעפיה.

אז תרשו לוואלה! סלבס להרגיע את הביצה ולספר שגם אבולעפיה עדיין מנהלת קשר חזק ויציב עם בן גלעדי (בנה של חנה לסלאו) - כיוון שהשניים בסך הכל שותפים לסדרה חדשה, שבה יגלמו אקסים שנמצאים במרכז עלילת הפרויקט החדש והסופר מסקרן של רוזנבלום - זה שיביא למסך הקטן הרבה הורמונים, מתח מיני ותשוקה של מאהבים לשעבר.

רומי אבולעפיה. ניר פקין
אקסית לוהטת. רומי אבולעפיה/ניר פקין

בסדרה החדשה של רוזנבלום שנקראת "הפרויקט", מגלם המנחה האהוב את המוזיקאי עומרי גורדון שנמצא בשנות ה-30 לחייו הפרועים וחסרי הדאגות, עד שבבוקר אחד הוא מגלה שהוא אבא לילד בן שמונה חודשים. דמותה של אבולעפיה ושל הבחור, חוזרים לקשר לאחר שעומרי מנסה להצית את הרומן מחדש, אך באותו הזמן, אבולעפיה מנהלת רומן דווקא עם איש עסקים המבוגר ממנה, שאותו יגלם שרון אלכסנדר. סקנדל!

זוהי הסדרה הראשונה שבה רוזנבלום משמש כיוצר ואף כשחקן ראשי. הפעם, הוא משתף בכתיבת התסריט השנון פעולה עם אסף שלמון ואחותו עמליה רוזנבלום -זו שלאחרונה אף הוציאה ספר חדש בנוכחות גיסתה. מולי שגב ישמש כעורך ומפיק אחראי של הדרמה שתושדר בהמשך השנה במסגרת שידורי קשת בערוץ 2, מצולמת בימים אלה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
עמליה רוזנבלום, יובל בנאי. עדו פרץ,
האחות והתסריטאית. עמליה רוזנבלום עם בן זוגה יובל בנאי/עדו פרץ

בסדרה משתתף צוות שחקנים מכובד שמלבד אלכסנדר ואבולעפיה, כולל גם את השחקנית נטע ריסקין, המוזיקאי יובל מנדלסון, כוכב הרשת אודי כוגן (שאולי מוכר לכם יותר בתור "משיח") ואפילו את הדוגמנית-שחקנית דר זוזבסקי, שתגיח להופעת אורח. מה שבטוח, יהיה מעניין.


גם וואלה! סלבס נתקעה פעם במשולש מסוכן, שכלל סביח ומנת פלאפל.


רכלו על הסדרה החדשה של עידו רוזנבלום בפייסבוק

עידו רוזנבלום. ניר פקין
אני רוצה להודות לאשתי. רוזנבלום/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully