וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט החדש של עידו רוזנבלום

וואלה! סלבס

5.8.2013 / 0:00

הוא מנחה, מביים, כותב ומנגן. עכשיו, בעלה המולטי טאלנט של יונית לוי כבר עובד על פרויקט חדש ומסעיר. השותפה הצמודה: אחותו עמליה. וואלה! סלבס חושפת פרטים

עידו רוזנבלום לקח את המושג "מולטי טאלנט" צעד אחד קדימה. בזמן שאהובתו ההריונית, יונית לוי, מתפקדת כמובילת דסק חדשות - הוא לא נח לרגע וכבר עובד על הפרויקט הבא. לא, לא מדובר בעיצוב חדרי ילדים.

המנחה/במאי/תסריטאי/נגן, עובד בימים אלו יחד עם אחותו הגדולה עמליה רוזנבלום והכותב אסף שלמון - על סדרה חדשה, שתיקרא "הפרויקט" עבור זכיינית ערוץ 2, קשת. למי מכם שמתעניין בפרטים, מדובר בדרמה קומית שבמרכזה עומד עומרי גורדון, מוזיקאי מצליח בן 30, שחי חיי מותרות הכוללים סקס, סמים ורוקנ'רול - אותו אגב, יגלם רוזנבלום בעצמו.

עידו רוזנבלום. ניר פקין
רוזנבלום, תעשה לנו ילדים!/ניר פקין

בהמשך, אותו עומרי מגלה בפתח ביתו תינוק אתיופי, אליו מצורף מכתב המסביר כי התינוק הוא בעצם תוצאה של לילה אותו העביר עם אחת מזמרות הליווי שלו. מכאן חייו מתחילים להשתנות. האבהות מאלצת אותו לשנות את סדר היום המפונק שלו, להתמודד עם גישתו חסרת האחריות לכסף ובעיקר לנסות ולתקן את יחסיו הלא פתורים עם הדס, חברתו לשעבר.

בימים אלו מתחילים שלבי האודישנים, בהם ישתתפו מיטב השחקנים והשחקניות בתעשייה המקומית, שיאלצו לעבור את אישורם של האחים לבית רוזנבלום. בהצלחה!


הסדרה האחרונה שוואלה! סלבס כתבה, עסקה באכילה כפייתית. לבסוף היא גם בלסה את התסריט.


ביזאר: ריטה ואלכס קלינשטיין מבלות

בריטני ספירס מפתיעה עם הציץ שהציץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully