וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס מפתיעה עם הציץ שהציץ

שירות וואלה! סלבס | צילום: splashnews

4.8.2013 / 14:30

בריטני ספירס, שאולי עוד תקבל את התואר "אם למופת" - בילתה עם הילדים בפארק מים בקליפורניה, כשהיא לובשת ביקיני קטנטן. הפעם, בלי תיקוני פוטושופ. וואלה! סלבס מביטה מהצד

בעת האחרונה, צלמי הפפראצי שעוקבים אחר בריטני ספירס בדריכות - הצליחו לתפוס אותה ברגעי נון-סטייל מובהקים, כשהיא מתהלכת בעולם בפיג'מה דהויה, פניה חיוורות וחסרות חן והשקים מתחת לעיניים כבדים. הסיבה, כפי הנראה, קשורה לכך שהפופסטאר החליטה לקחת את תפקיד האימהות ברצינות הנדרשת - והיא מקדישה את מיטב זמנה לבנים, שון פרסטון וג'יידן ג'יימס. הנה, היא גם בחרה להשתעשע עם הקטנים בפארק מים ולחשוף קצת ספירס, בלי טיפת פוטושופ.

פיאט פונטו ספורטינג. אתר יצרן
בריטני, אולי מידה גדולה יותר? ספירס מתהלכת ברוגע/אתר יצרן

אז למרות שלא מדובר באותו גוף חטוב מהניינטיז - אי אפשר שלא להתפעל מכך שמאמא בריטני השזופה נראית מוצקה ונינוחה מתמיד. כמה חבל שחלקו העליון של בגד הים, לא בדיוק תואם את מידותיה - ועל כן, הציץ שהציץ לא יכול היה לרסן את עצמו. מדוע לא עשתה דבר בנוגע לסייד-בוב הזה? כנראה שהיא עסוקה מדי ב"או-לה-לה" של הדרדסים.

בריטני ספירס. ספלאש
הילדים מסתתרים/ספלאש

את הימים האחרונים של חודש יולי, היא העבירה בפארק בקליפורניה - כשהמאבטחים הצמודים שומרים עליה ועל ילדיה. בטוויטר, היא כתבה: "כל כך הרבה כיף בפארק המים! לבנים שלי היה נהדר". חמודה.


וואלה! סלבס לא קופצת למים, אבל כן מוכנה להתפלש ברסק חצילים.


מרופטת: מה עובר על בריטני ספירס?

רותם סלע מציגה: בטן היריון בביקיני

צ'או, לאוניד: פאולינה טסה לחו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully