וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מברוק! דודו טסה מתחתן

6.8.2014 / 13:03

שלוש שנות זוגיות דביקה בהחלט, הספיקו למוזיקאי הנחשק דודו טסה - כדי שיחליט להציע לבת הזוג (שהיא גם אחותו של המתופף הצמוד שלו) נועה קרם, להינשא לו. וואלה! סלבס טבעת

דודו טסה. אינסטגרם, צילום מסך
קולולולו. דודו טסה ואוהובתו נועה קרם/צילום מסך, אינסטגרם

עונת החתונות נפתחה בסערה עם ההכרזה על אירוסיהם של נינט טייב ויוסי מזרחי, המשיכה בהודעה המרגשת של ציון ברוך ויאנה יוסף,. עכשיו - קבלו עוד רווק נחשק שיוצא משוק הפנויים פנויות, ויצעד בקרוב אל עבר החופה. כן, זה הזמן לסמס איחולי מזל טוב לדודו טסה.

הזמר המסוקס בן ה-37, מנהל בשלוש השנים האחרונות מערכת יחסים דביקה ודי מנותקת מעינה הבוחנת של התקשורת, עם האמנית נועה קרם. בתחילת השבוע, על פי מקורבים לשניים, כרע ברך והציע לאהובתו להינשא לו. מה נראה לכם שהיא ענה? ברור ש"איי דו".


עוד סיפורי סלבס:
אחרי שהתבטאה: דנה אינטרנשיונל זקוקה לאבטחה בחו”ל
ילדה רעה: מיילי סיירוס מעודדת עישון סמים
עומר דרור ורוני דלומי מתקרבים

דודו טסה. אינסטגרם, צילום מסך
אהבה ממבט ראשון. טסה והאישה של חייו/צילום מסך, אינסטגרם

טסה וקרם הכירו דרך המתופף הצמוד של המוזיקאי, שהוא במקרה או לא - גם אחיה של נועה. כעת, שלוש שנות זוגיות אחר כך פלוס אישור של האח האוהב - השניים החליטו למסד את היחסים ביניהם. קולולולו.

מקורבים לשניים מספרים כי "מדובר באהבה ממבט ראשון. לכולם היה ברור כי הפעם זה יסתיים בחתונה מרגשת". עוד הוסיפו כי "מדובר באהבה גדולה" בין טסה לקרם.

לא מדובר בגברת הראשונה שבילתה עם הזמר הנחשק, כיוון שברזומה הרומנטי של טסה ניתן למצוא גם את העיתונאית תמר סוקניק והזמרת עלמה זוהר. כעת, רק אפשר לדמיין כמה שירים יכתוב עד האיוונט המרגש.


וואלה! סלבס יצאה עם האח של האבא החורג של אחותה למחצה. לא היה משהו.


רכלו על החתונה של דודו טסה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully