וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מציגה: נשיקה עם החבר

וואלה! סלבס

4.8.2014 / 16:06

הטופמודל ההורסת כבר לא מסתירה את חיי האהבה שלה. להפך, עכשיו היא כבר מעלה לאינסטגרם תמונה שלה, כשהיא מנשקת החבר עדי עזרא על שפתיו. וואלה! סלבס אכולת קנאה

בר רפאלי. אינסטגרם,
זה בנשיקה שלו!/אינסטגרם

עצרו את הכל! בר רפאלי סוף סוף משתפת אתכם בחיי האהבה שלה! זוכרים את הימים שהתחננתם שהטופמודל הבינלאומית, תשחרר פיסת מידע קטנה על חיי האהבה שלה, וזה לא קרה? אז זהו, שעכשיו נראה שכל התחנונים שלכם סוף סוך עבדו, והרפאלי כבר לא מסתירה את אהבתה לבן הזוג עדי עזרא.

היום (ב'), העלתה רפאלי תמונה לעמוד האינסטגרם שלה, בה היא נראית מנשקת את עזרא על שפתיו, בזמן שהוא נראה קצת המום מהמצב. אם לא די בכך, רפאלי העלתה את התמונה תחת הכיתוב: "אם את רוצה לדעת אם הוא אוהב אותך כל כך, זה בנשיקה שלו", כשאמור לקוח מתוך שירה המפורסם של הזמרת שר.

רוצים עוד רכילות?
דנה אינטרנשיונל נגד אירופה: ”רצחתם מיליונים”
דור מי? לאור דניאל יש בן זוג חדש
קים קרדשיאן רצתה לאמץ יתומה מתאילנד

חתונה אנחל בונני. ניר פקין
עכשיו הכל בסדר/ניר פקין

כזכור, הקשר של רפאלי ועזרא ידע הרבה עליות ומורדות, כשהאחרונה והמפורסמת שביניהן, היתה בערב יום הולדתה של הדוגמנית. הזוג הנוצץ הגיע לחגוג את יום הולדתה של הבלונדה במסעדת "mr&mrs lee", שם חגג גם הזמר מיק ג'אגר ביחד עם שלל מפורסמים. במהלך הערב שוחחה רפאלי עם הזמר המפורסם, מה שעיצבן, ככל הנראה, את החבר, שעל פי עדי ראייה במקום, לקח את ברבור הצידה והשניים ניהלו ויכוח קולני, שבסיומו רפאלי נשארה לשבת לצידו. כיום, כך על פי מקורבים לשניים, הם מחפשים את דירת החלומות שלהם, בה יוכלו לגור ביחד.

וואלה! סלבס טוענת שאם את רוצה לדעת אם הוא אוהב אותך כל כך, זה בכמות העמבה שהוא שם לך בלאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully