וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה של בר רפאלי ועדי עזרא בגלל מיק ג'אגר

וואלה! סלבס

6.6.2014 / 11:24

אחרי שקראתם על המסיבה הסוערת של מיק ג'אגר, עכשיו מתברר שבמהלך המסיבה, החבר של ברבור התעצבן שהיא רוקדת עם הזמר, ועל פי עדי ראיה, תפס אותה בצוואר והתווכח איתה מול כולם. וואלה! סלבס המומה

בר רפאלי, עדי עזרא. ניר פקין
השפיל אותה/ניר פקין

לליאונרדו דיקפריו זה לא היה קורה: יממה לאחר המסיבה המטורפת שערכו במסעדת "mr&mrs lee" לסולן להקת "הרולינג סטונס", עכשיו מתברר שהסיפור המעניין של הערב היה בכלל הדרמה בין בר רפאלי לעדי עזרא.

רפאלי, שחגגה את יום הולדתה באותו אירוע, הושפלה, כך מספרים מקורבים, על ידי עזרא. עדי ראייה סיפרו לוואלה! סלבס כי במהלך הערב רקדו המוזמנים עם הזמר ובשלב מסוים גם הטופמודל. "היא רקדה איתו ביחד עם כולם", סיפר עד ראייה, "ובשלב מסוים שאלה אותו אם הוא נהנה מהמסיבה. מיק השיב לה וחייך אליה, כלשפתע יד גדולה תפסה את בר בצוואר ושלפה אותה החוצה", סיפר המקור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע לפני המריבה. בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

האורחים ההמומים הופתעו לגלות שמי שמשך את הדוגמנית באמצע השיחה, היה החבר האוהב, שכנראה לא יכול היה לשאת את העובדה שהחברה שלו מדברת עם הזמר. "זו היתה סצנת קנאה מכוערת מאוד", סיפר גורם שנכח במקום, "ממש כמו בסרטים. זה היה מביך וראו שבר לא הבינה מה הוא עושה".

מיד לאחר מכן, השניים ניהלו ויכוח סוער, שלאחריו בר כבר לא שבה לרחבת הריקודים ונראתה, כך מספרים העדים, מאוד בשוק ונבוכה מהדרמה הפומבית. "הוא פשוט השפיל אותה אל מול כולם, וגרם לעצמו למבוכה רבה", סיפרה חברה של ברבור, "זה היה מעשה מכוער מאוד. כנראה שהוא לא מסוגל להכיל את גודל המעמד שלה".

מאז המריבה, השניים נמצאים בנתק ואילו היום (ו') בר כבר נמצאת בדרכה ללוס אנג'לס עם אביה ואחיה הקטן, בנסיעת עבודה. מקורבים טוענים שלא ברור אם בר תחזור לזרועותיו אחרי התקרית. היא עתידה לחזור לארץ בשבוע הבא.

ציפי רפאלי סרבה להגיב לדברים.

את תגובתו של עדי עזרא לא ניתן היה להשיג עד לפרסום הידיעה.

פעם אחרונה שמישהו השפיל את וואלה! סלבס, היא ביקשה שימשיך. עלובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully