וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי: "ריהאנה לא באמת יודעת מה היה פה"

עמית גולדברג

31.7.2014 / 11:09

הטופמודל שהיא הייצוא השווה ביותר של מדינת ישראל - הגיעה לעוד יום צילומים, שבו התייחסה למצב הביטחוני ולדעת הקהל העולמית. מה בר רפאלי עושה בזמן אזעקה? וואלה! סלבס מצב מלחמה

צילום: עידו שחם עריכה: רן צימט

גם כשהתותחים רועמים, יש כאלה שחייבים להמשיך לעבוד. במקרה של בר רפאלי, מדובר בעוד יום שגרתי של איפור, שיער וחיוכים למצלמה. אלא שהפעם, בשונה מפעמים קודמות, הכל נעשה באווירה הרבה יותר מלנכולית, בהתאם למצב הביטחוני בישראל.

וואלה! סלבס נפטרה מכל הצהוב שבדרך כלל מציף אותה, עברה למצב מלחמה ויצאה לבדוק עם השגרירה מספר אחת של ישראל בתפוצות, מה עובר עליה בימים אלה. שימו לב, ייתכן שתופתעו.


רוצים עוד רכילות?
חדשות טובות: החופשה האקזוטית של אושרת קוטלר
מדונה, אל תטיפי: הזמרת דורשת הפסקת אש, שוב
הפתעה: טהוניה רובל מתחתנת

בר רפאלי. רפי דלויה
לא רצה לממ"ד, הולכת. בר רפאלי ורד אורבך/רפי דלויה

"אני לא היסטרית", מודה רפאלי על סט צילומי הקמפיין של רשת האופנה "Hoodies", כשהיא נשאלת מה היא עושה בשעת אזעקה, "אבל אני כן הולכת בקצב מהיר לממ"ד". נראה שגם כוכבות בינלאומיות כמו הטופמודל לא ממש חסינות בפני טילים וממש כמו את רוב אזרחי ישראל, גם את ברבור תפסה האזעקה במקומות הזויים. למשל בעת נהיגה בנתיבי "איילון. יצאתי מהאוטו, ישבתי בצד הדרך, השתופפתי וחיכיתי לשמוע את היירוט ואז לספור כמה דקות אחרי זה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בר רפאלי. רפי דלויה
"לא מנסה לרצות אף אחד". רפאלי/רפי דלויה

למרות הרצון הטוב שלה להפוך לדוברת של ישראל בתפוצות, רפאלי תמיד נתונה לביקורת ולמטחי אש וירטואליים - שמגיעים ממיליוני מיליון העוקבים שלה ברשתות החברתיות. "התרגלתי. יש לי כמה שנים של ניסיון", היא מסבירה. "אני כותבת מה שאני חושבת, נשארת נאמנה לדעות שלי ולא מנסה לרצות אף אחד. יש גם את ההבנה שגם אם אני אנסה, לעולם לא אצליח לרצות את כולם", היא מודה.

בר רפאלי. רפי דלויה
"אני לא חושבת שריהאנה יודעת מה קרה פה". רפאלי ורד אורבך/רפי דלויה

ומה עם הקולגות שלה מתעשיית הבידור העולמי, כמו ריהאנה ופנלופה קרוז, שרק לאחרונה יצאו נגד ישראל והתנצלו? גם עליהן יש לגברת ברבור הסבר דיפלומטי. "פתח את CNN ורשת BBC ותבין למה הם חושבים ככה. זה הכל עניין של תקשורת, של מה שנראה בחוץ".

"אני לא חושבת שריהאנה באמת יודעת את ההיסטוריה של מדינת ישראל ומה היה פה, את המלחמות והשנים והסכמי השלום", הסבירה. "אני חושבת שהיא פשוט ראתה חדשות פעם או פעמיים וזה נראה כאילו אנחנו לא בסדר".


וואלה! סלבס חושבת שהגיע הזמן להגיד את זה: אביגדור ליברמן - אאוט. בר רפאלי - אין. חנופה לא הרגה אף אחד.


רכלו על בר רפאלי כמסבירה הלאומית בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully