וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשה: הקמפיין החדש של עדי ביטי

וואלה! סלבס

23.7.2014 / 11:30

סלינה גומז, זוזי הצידה: יש כוכבת פופ חדשה בסביבה והיא כבר מסמנת את המטרה הבאה שלה - הובלת מותג אופנה חדש. קבלו את עדי ביטי, דוגמנית. וואלה! סלבס פאשניסטה

עדי ביטי. שי יחזקאל
מרי קייט מי? עדי ביטי מככבת/שי יחזקאל

היא הספיקה לככב בקלטות ילדים, הצגות וכמעט קטפה את התואר של התלמידה המצטיינת בתוכנית "בית ספר למוזיקה" - אך כעת הנערה הכי בלונדינית בישראל, עדי ביטי, החליטה לכבוש את עולם הפופ בסערה. אחרי ששחררה שני סינגלים שהצליחו לעשות רעש (כולל קליפים פרובוקטיביים), השלב הבא בהסתערות: קמפיין אופנה ראשון. כוכבת או לא?


העולם כבר רגיל לראות מודלים של זמרות פופ מצליחות, שבין השאר גם מעצבות בגדים ומובילות קווי אופנה לנערות - ממדונה, דרך מרי קייט ואשלי אולסן ואפילו ג'סיקה סימפסון. כעת, מגיע תורה של ביטי, שנבחרה להוביל קמפיין של חברת אופנת ילדים, כשתדגמן קו בגדים המתאים לילדות ונערות ישראליות. כמה היא תקבל על הקמפיין החדש? שימו לב.


עוד סיפורי סלבס:
איזה קרדשיאן הסתבכה בגלל ציוץ בטוויטר?
פפארצי מקומי: רוסלנה אוכלת בשביל שניים
אסי עזר מגיב לקמפיין נגדו

עדי ביטי. שי יחזקאל
כמה ורוד!/שי יחזקאל

מקרובים לביטי, בת 13 בסך הכל וכבר רבת פעלים, מספרים שעבור הפרסומות היא תוסיף לחשבון הבנק סכום של עשרות אלפי שקלים. מה שאומר שמדובר באחלה דמי כיס עבור הצעירונת.

במסגרת הקמפיין של חברת AVG, שצילומיו יערכו בקרוב, ביטי תדגמן את הקולקציה החדשה - שנמכרת בעשרות נקודות בארץ. החברה, בחרה בביטי ב"אופן טבעי", זאת בשל הפופלריות שלה היא זוכה בימים אלה.


וואלה! סלבס עומדת גם היא לככב בקמפיין. לדיאטה חדשה, כמובן.


בואו לרכל על הקמפיין החדש של עדי ביטי בפייסבוק של וואלה! סלבס

  • עוד באותו נושא:
  • עדי ביטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully