וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר מגיב: "מפיצים עליי שקרים, האויב הוא חמאס"

וואלה! סלבס

23.7.2014 / 0:00

המנחה שיצא נגד קריאות למוות - אך זכה לתגובות מתלהמות ודרישה לחרם עליו ברשת, החליט להבהיר את עמדתו. "לא מקבל אלימות כלפי אזרחים יהודים וערבים", כתב עזר. וואלה! סלבס תגובה

צילום: דייב שחר, מראיינת: הדס שינדלר

הרשת זועמת על אסי עזר? אין סיבה שהמנחה האהוב לא יגיב. עזר, פרסם מוקדם יותר השבוע תמונה עם הכיתוב "יש עכשיו הפגנות של אנשים דוחים ואלימים שצורחים 'מוות לערבים'. מציאות עצובה", אך זכה למטח של תגובות נגדו. לאור התגובות הבוטות והמתלהמות, שנגעו בין השאר לזהותו המינית ודמותו הציבורית שאינם קשורים לדברים, אתמול (ג') החליט עזר להסביר את עמדתו, כיוון שלדבריו "הופצו שקרים" בנוגע למה שאמר.


עוד סיפורי סלבס:
המפורסמים תורמים לצה”ל: ”בדרך לחיילים האהובים”
תרומה ממלכתית: יאיר נתניהו למען החיילים

נאצה נגד אסי עזר. פייסבוק, צילום מסך
הפרסומים ברשתות החברתיות נגד אסי עזר/צילום מסך, פייסבוק

שעות ספורות אחרי שהתראיין לוואלה! סלבס על הנושא - והבהיר כי לדעתו "יש אוכלוסייה מאוד מצומצמת בעיניי שעושה המון רעש וזה נורא מלחיץ.. טוקבקים זה דבר מטונף ותמיד היה. עדיין, אני חושב שאני מצליח להגיד מה שאני רוצה להגיד" - עזר החליט לפרסם בעמוד הפייסבוק הפומבי שלו תמונה של חיילי צה"ל. לצדה, כתב "זה הצבא שלי. שירתי בו בגאווה כמעט ארבע שנים" וקרא לעקוב אחרי העמוד הרשמי של צה"ל ברשתות החברתיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סטטוס של אסי עזר. פייסבוק, צילום מסך
התגובה של המנחה - תמונות של חיילי צה"ל/צילום מסך, פייסבוק

עם זאת, כשהתברר כי ישנם אנשים שקוראים להטיל חרם על עזר ועל תכנית "האח הגדול" שהוא מנחה ואף שייכו אותו למחנה פוליטי קיצוני, הוא יצא בקריאה למעריציו שתבהיר את עמדתו. "מישהו מפיץ עליי שקרים איומים ברשת. אל תפלו בפח!", התריע. "מעולם לא אמרתי חצי מילה רעה על ימניים, או שמאלניים. אני מכבד את דעתו הפוליטית של כל אדם ואני גם חושב שאין זה הזמן להתעסק בפוליטיקה, אנחנו במלחמה!", כתב עזר.

סטטוס של אסי עזר. פייסבוק, צילום מסך
מפיצים שקרים. הסטטוס של אסי עזר/צילום מסך, פייסבוק

"שירתי בצבא קרוב ל-4 שנים, ליבי עם חיילי צה"ל שנלחמים בעזה וליבי עם הדרום. תמכתי מהרגע הראשון במבצע בעזה ואני עושה כל שביכולתי בימים האחרונים כדי להסביר את הצד של ישראל בעולם... ", כתב וביקש עזרה בהפצת עמדתו.

"שני דברים שאני לא מוכן לקבל ותמיד אלחם נגדם - 1. מלחמת אחים. 2.אלימות כלפי אזרחים ישראליים. יהודים וערבים. האויב הוא החמאס ומי שתומך בו. חברים, בזמן הזה אנחנו צריכים להתאחד ולא לתקוף זה את זה". את הטקסט חתם עזר במילים, "אני מאחל לכולנו שכל חיילנו ישובו לשלום".


וואלה! סלבס מבהירה: היא מאחלת רק רגיעה ובריאות, לכולם.


רכלו על הסערה של אסי עזר גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully