וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי ויינרמן מגיבה: "מעולם לא התביישתי בכם"

וואלה! סלבס

21.7.2014 / 11:20

בעקבות הסערה שעוררו הפרסומים על התבטאויותיה של אורלי ויינרמן, הגיבה השחקנית באריכות לטענות כנגדה. בין השאר, טענה כי אותם פרסומים גרמו להסתה וכי מעולם לא אמרה את הדברים. וואלה! סלבס שלב ההוכחות

אביב חופי

אם חשבתם שהסערה סביב אורלי ויינרמן דעכה - טעיתם. היום (ב'), הגיע תורה של השחקנית במיל' להגיב לפרסומים עליה בימים האחרונים, בהם בוואלה! סלבס. רגע לפני שתקראו את תגובתה המלאה של ויינרמן, וואלה! סלבס מבקשת להדגיש כי היא נגד אלימות באשר היא, פיזית ומילולית, כמו כן לא תומכת בהסתה כנגד אדם כזה או אחר, לא במזיד ולא באופן מקרי.

ויינרמן, ככל הנראה קראה את הכתבות שפורסמו בנוגע אליה ולהתבטאויותיה, כמו גם את תגובתם של אנשי בידור אחרים לדבריה. מאוחר יותר, בחרה להגיב כך: "אחרי שהוצאתם בטח רק רבע קיטור עלי, וזה לא אשמתכם, גם לא הרבע, כי כפי שמנהלי המדינה שולחים אתכם להיהרג בשביל טובתם של אנשים זרים לכם שגרים בבטחה באמריקה ומנהלים משם חצי עולם, ועל החצי שהם עוד לא השתלטו הם מנסים להשתלט, הם שלחו אתכם (בעזרתו הנדיבה של אתר וואלה) לטרוף אותי!", כתבה ויינרמן באריכות.

"אז כמה עובדות שנעמיד על מקומן, כי כתבות הסתה הן מאוד מסוכנות! וזה מה שעשו באתר הזה לצערם. גם תוכלו לבדוק כי לא נגעתי ולא הסרתי כלום מאז פרסומה של הכתבה, תוכלו לדפדף אחורנית ולראות, במיוחד לא חסמתי את הדף שלי ולא נעלתי אותו לחברים בלבד, כי גם עכשיו אתם חברי, חברים שאני צריכה לסלוח להם ולהבין לליבם, שהם היו מוסתים ובלהט הרגשות של מה שקורה בארץ הציתו אתכם בשנייה ולא לקחתם את הזמן לבדוק מה עומד מאחורי ההסתה שעשו לכם".

אורלי ויינרמן. פייסבוק, צילום מסך
"המדינה הפתטית שלי... אני כל כך מתביישת". הפרסום בעמוד הפייסבוק של ויינרמן/צילום מסך, פייסבוק

"לא מאחלת לאף אזרח כל רע"

"אז ככה: מעולם לא התביישתי בכם (הערת המערכת: ראו את הכיתוב לצד התמונה למעלה)", כתבה, "המדינה מבחינתי מנוהלת על ידי אנשים שמשרתים אינטרסים זרים של קבוצה שיושבת לה רחוק ושולטת בחצי עולם, בכל הפוסטים שלי אני מציינת שזה מה שקורה, שנים של מעורבות חברתית ופוליטית גרמו לי להבין מי נגד מי. הבושה שלי היתה בטרולים ששירותי הביטחון בארץ שמו להטריל אותי בדף שלי", טוענת השחקנית. "מדינה שהשתלטו עליה אנשים שלא משרתים את האינטרסים שלנו כאזרחים, ותאמינו לי שכל יום בשנים האחרונות נאבקתי על דברים בשבילכם, וגם דאגתי לקבוצות גדולות ושונות של אזרחים מכל הארץ, ואני לא מאחלת לאף אזרח לא במדינתנו ולא בשום מדינה בעולם כל רע, כזו אני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"לכולכם, על אף שגררו את חלקכם ביממה האחרונה לאחל לי כל מיני דברים, ולהגדיר אותי בכל מיני צורות, אני לא מאחלת רע. תסתכלו טוב בכל הפוסטים שלי בחיים לא איחלתי למישהו שחס וחלילה יקרה לו/ לה משהו, ולכן ביקשתי שאלה שדורשים ממכם לצאת למלחמה בכזו התלהבות שיצאו בעצמם!! במלחמה יש הרוגים לכל הצדדים ולכן לא רציתי שתצאו למלחמה".

"גם בכל מבצע ומלחמה שהיתה, לא רציתי שאף חייל יקריב את חייו למען ביטחוני, כזו אני! אם התלונה שלכם כלפי היא על כמות הפוסטים שאני מפרסמת שמביעים את כאבי על צד אחד יותר, אז אם תבדקו את המספרים של הפצועים וההרוגים באותו הצד תבינו שזה באותה פרופורציה".

"הבחירה שלכם אם אתם רוצים להאמין לכל מה שמוכרים לכם"

"גם אתם כולכם בטוחים שמה שהתקשורת מספרת לכם בקשר למי התחיל מה ומה היה לפני, הוא מדויק, אבל כמו בכתבת ההסתה הזו שבשנייה הדליקו אתכם נגדי, ככה אותה תקשורת עושה בכם מה שהיא רוצה, ושליטיה נהנים מהתוצאה. לדוגמא, הפוסט של ההפגנה בצרפת שלידו כתבתי טוב! היה לאחר שהוציאו חוק שאסר על הצרפתים לצאת להפגנות בנושא, זה לא היה נראה לי כל כך דמוקרטי והצרפתים שמו פס, אבל את ההקשר הזה שכחו לשים לכם בכתבה, מעניין למה... הסתה?", כתבה ויינרמן (שלמרבה הצער, לא הסבירה זאת בהרחבה כאשר פרסמה את התמונה במקור).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבל שלא הסבירה את עצמה./מערכת וואלה!, צילום מסך

"אם תתעוררו יהיה הרבה יותר טוב"

"במלחמות מעורב הרבה מאד כסף, תעשיות מלחמה הן התעשיות הכי גדולות שיש לארצות הברית, ויש לה גם 900 בסיסי צבא בכל העולם, וזה בעיקר מה שיש לה להציע לו... עצוב! אבל זו הבחירה שלכם אם אתם רוצים להאמין לכל מה שמוכרים לכם", הסבירה את דבריה. "אם תתעוררו יהיה הרבה יותר טוב גם לכם וגם לכל האנושות. אז רק תזכרו שאני מאחלת לכם כמו לכל שאר האנושות רק טוב! ומשהו אחרון: האנושות היא אחת, אנחנו כולנו אחד! ומי שמנסה להפריד אותנו מנסה למשול בנו וזה לא לטובתנו, הוא/ הם מפרידים את עצמם מהאנושות כולה".

אורלי ויינרמן. פייסבוק, צילום מסך
סטטוס התגובה של אורלי ויינרמן/צילום מסך, פייסבוק

"זהו חפרתי, אבל גם אתם לי. מתנצלת שלא היה לי זמן לעבור על כל הקללות שלכם, אבל על אחת שכן... שמו לי ליד תמונה שלי עם סודאנים סומלים ואריתראים קללה שאני זו*ה של ערבים, אז ניסיתי לשמור על הומור ושאלתי: אם הם לא ערבים אלה שבתמונה אם זה משנה.. מנסה להיות חמודה. תנסו גם ו-Peace לכם ולכולם".


וואלה! סלבס מאחלת אריכות ימים ושלווה לכולם. ימנים, שמאלנים וטרולים.


רכלו על התגובה של אורלי ויינרמן גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully