וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ונסה וויליאמס?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

18.7.2014 / 0:01

האורחת ההוליוודית שביקרה לאחרונה בארץ, לא התעופפה בבהלה כשנשמעו האזעקות - כי אף טיל, או צלם פפראצי, לא ירתיע את מיס אמריקה לשעבר. אז איך וויליאמס התבגרה? וואלה! סלבס קשוחה

אימג'בנק GettyImages

אם השם ונסה וויליאמס מצלצל לכם מוכר, זה כנראה בשל העובדה כי הגברת היפהפייה לא רק נבחרה אי אז באייטיז למיס אמריקה האפרו-אמריקנית הראשונה, אלא שמאז גם הפכה לשחקנית הוליוודית וזמרת מצליחה, שזכתה בפרס האוסקר, באמי ופרס הגראמי. כבוד, בעיקר בהתחשב בעובדה כי טיילה בכל רחבי ישראל בשבועיים האחרונים.

וויליאמס בת ה-51, שכנראה מוכרת לכם מהסדרות "עקרות בית נואשות" ו"בטי המכוערת" (בתפקיד הביץ', כמובן) - מסתובבת בהוליווד כבר קרוב לשלושים (!) שנים, שבהן עשתה הכל. כן, כולל צילומים לפלייבוי שבגללם נאלצה לוותר על כתר המלכות בארצות הברית או הקלטת שיר הנושא הכל כך מפורסם של גרסת דיסני לסרט "פוקהונטס". אבל ההישג הכי מרשים שלה, כנראה, היה שמירה על החזות הנאה על השטיח האדום ומול צלמי הפפראצי (גם אלה הישראלים).

אז איך השפיעו השנים על פניה הנאות של מלכת היופי במיל', מאז תחילת שנות השמונים ועד לאחרונה, כאשר בילתה בג'רוזלם? כדי לבחון מה קרה לפנים של וויליאמס, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם מיס ונסה - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהיה צעירונת שובבה בעצמו ועד הביקור בארץ הקודש. ביצ'ז, היא אכן מלכה.

כאשר יגיע זמנה, וואלה! סלבס רוצה שנשמתה תתגלגל ותיוולד מחדש בתור ונסה וויליאמס 2.0.


עוד מתיחות פנים: ג'יי זי | קייטי פרי | קתרין זיטה ג'ונס | זאק אפרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully