וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה ברשת: הנסיכה דיאנה בבגד ים

שירות וואלה! סלבס

8.7.2014 / 14:38

יותר מ-15 שנים אחרי שהנסיכה מוויילס מתה בתאונה - תמונה נדירה של דיאנה, שבה היא מבלה על סיפון יאכטה כשהיא לובשת ביקיני, צצה בימים האחרונים ברשת. וואלה! סלבס פלאשבק

הנסיכה דיאנה. Tim Graham, GettyImages
תזכורת משנות ה-90. הנסיכה דיאנה/GettyImages, Tim Graham

אצולה בלב ים: תמונה נדירה של הנסיכה דיאנה, שמתעדת אותה בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת כשהיא מבלה על סיפון יאכטה בבגד ים - צצה לפני ימים ספורים ברשת. הצילום, מרגש את מעריצי הנסיכה המנוחה מוויילס ואת העם הבריטי, במיוחד כיוון כשהוא נחשף אחרי שנים רבות שבהן נשמר באופן פרטי.


עוד סיפורים נוצצים:
לוהט: נטלי דדון מתערטלת בחוף הים
החתונה היהודית הכשרה של ג'סטין ביבר
כבר עוקבים אחרי חשבון האינסטגרם של וואלה! סלבס?

הנסיכה דיאנה. אינסטגרם, צילום מסך
תיעוד נדיר. הנסיכה דיאנה בביקיני/צילום מסך, אינסטגרם

הנסיכה דיאנה, שכבשה את לב העולם - שנישאה ליורש העצר הבריטי צ'ארלס ואז התגרשה ממנו בהמולה תקשורתית גדולה - מתה בתאונת דרכים מדוברת בעיר פריז לפני כמעט 17 שנים. מאז, מעטות התמונות החדשות שהעולם זכה לראות, ואף יותר מזה - תמונה שלה מתחילת שנות ה-90', כשהיא מבלה בביקיני צבעוני וחולצה אלגנטית קשורה לגופה. הכי רויאליטי.

את התמונה המיוחדת, פרסם בן הזוג של מעצב אופנת העל ולנטינו וידידה הקרוב של הנסיכה המנוחה, ג'יאנקרלו ג'יאמטי, ברשת אינסטגרם. בצילום הנדיר, לא רק שרואים את הנסיכה דיאנה יחד עם בת אצולה בולגרית במהלך הפלגה פרטית - אלא גם את בנה (הקטן, בזמנו) הנסיך וויליאם. כן, זה שבסוף החודש יחגוג עם הדוכסית קייט מידלטון, את יום השנה להולדת בנו המלכותי, שהוא למעשה נכדה של דיאנה המתה, הנסיך ג'ורג' הקטן .


וואלה! סלבס לא הצטלמה בשנות התשעים בכלל, כיוון שנראתה כמו אלי אוחנה.


רכלו על התמונה הנדירה של הנסיכה דיאנה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully