וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יאה! הישבן המלכותי של קייט מידלטון נחשף

שירות וואלה! סלבס

27.5.2014 / 17:42

צהובון גרמני פרסם השבוע תמונת פפראצי מהחודש שעבר, שמציגה את האחוריים המלכותיים של הנסיכה קייט מידלטון - חשופים לחלוטין. מלכת אנגליה כנראה לא מאושרת. וואלה! סלבס עכוז

קייט מידלטון. bild.de, צילום מסך
מידלטון, איפה התחתון? התמונה המסעירה של הנסיכה שפורסמה בגרמניה/צילום מסך, bild.de

קייט מידלטון, התוספת החדשה למשפחת המלוכה הבריטית - לא מפסיקה לספק שערוריות - כך שנראה שהחיבה לאופנה עולה לה לפעמים במחיר חושפני מדי. מגזין גרמני פרסם בסוף שבוע האחרון תמונה מזעזת למדי של הדוכסית מקיימברידג', שצולמה בחודש אפריל בעת ביקורה המשותף עם בעלה, הנסיך וויליאם, באוסטרליה.

התמונה, החלה להכות גלים בימים האחרונים, רק בשל העובדה שישבנה המלכותי של קייט נחשף מול הפפראצי. בני הזוג צולמו בעת ביקורם המלכותי ביבשת התחתונה, רגע לפני שעמדו לעלות על מסוק פרטי. הרוח העזה, הצליחה להעיף את שמלתה של הנסיכה ולחשוף לעיני הצלם את החלקים הפרטיים של הליידי הכי מלכותית בבריטניה (הסליחה איתך, ויקטוריה בקהאם).


עוד סיפורים צהובים:
רוסלנה חושפת את האמת על הסכם הממון
אלבום החתונה של קים קרדשיאן וקניה ווסט
הטיול הסודי של ג’סטין טימברלייק בירושלים

קייט מידלטון בביקור בבסיס קלגרי, קנדה, יולי 2011. GettyImages
כך זה נראה בפעם הקודמת. קייט מידלטון מתעופפת/GettyImages

התמונה שהופיעה באיכות לא גבוהה במיוחד, מציגה כמה שאלות ותהיות: האם הדוכסית העדיפה ללבוש חוטיני או שבעצם החליטה להיות אמיצה במיוחד וללכת בלי כלום מתחת.

תושבי הממלכה הבריטית שירצו להעיף מבט בצילום המפליל יתאכזבו, כיווןן שאף צהובון בריטי לא הסכים לרכוש את התמונות (כולם מפחדים מהמלכה אליזבת'... ובצדק). תודות למגזין "בילד" הגרמני, העולם יכול לשזוף את עיניו באוצר המלכותי.

וויל וקייט לא חסינים מסקנדלים. הרי זו לא הפעם הראשונה ששמלתה של מידלטון עפה באוויר ונותנת מבט אישי למבושיה. הזוג המלכותי עדיין לא הגיב על פרסום התמונות, אך נראה שהפעם לא ינקטו בצעדים משפטיים, מכיוון שהצילומים נלקחו בעת אירוע פומבי ולא היוו חדירה לפרטיות.


וואלה! סלבס כל כך שמנה שתחתוני הבוקסר שלה הפכו להיות חוטיני.


רכלו על הישבן של קייט מידלטון בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully