וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר של ג'ניפר לופז בגד בה עם טרנסג'נדרית ?

שירות וואלה! סלבס

5.6.2014 / 16:56

דיווחים בארצות הברית רומזים שהקשר בין הזמרת הסקסית והבוי טוי האישי שלה קספר סמארט חווים משברים קשים לאחרונה, כולל שמועות וספוקלציות על בגידה עם לא אחת, אלא שתי טרנסג'דריות. וואלה ! סלבס סקנדלוס

קספר סמארט, ג'ניפר לופז. GettyImages
קספר סמארט, ג'ניפר לופז/GettyImages

נראה שלג'ניפר לופז אין ממש מזל עם מערכות יחסים. אחרי שכל היחסים הרומנטיים שלה עלו על שרטון - עכשיו מגיעה דרמה נוספת, שקשורה, כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם בבן הזוג הנוכחי שלה קספר סמארט.

הכל החל לפני מספר חודשים, כאשר החלו להגיע ידיעות על כך שלופז ובן זוגה חווים "משבר קשה", אך עכשיו נראה כי הסיבה לכך היא העובדה שקספר ניהל, ככל הנראה, מערכת יחסים וירטואלית עם סופי ויסה, דוגמנית טרנסג'נדרית.

עוד רכילות?
מיק ג’אגר חוגג לבר רפאלי יום הולדת
אסי עזר: ”לא היה לי עם מי לדבר כשהייתי בארון”
מתגלגלת: יונית לוי נותנת בראש

קספר סמארט. ספלאש
רק וירטואלי. סופי ויסה/ספלאש

הטרנסג'נדרית סיפרה בראיון איך הרומן הוירטואלי החל "הייתי מעלה תמונות של עצמי ושמה תיוג של "טרנסית", "טראנסג'נדרית" ומיד מקבלת עשרות בקשות חברות והודעות, יום אחד אני פותחת את האינסטגרם ורואה שקיבלתי בקשה מסמארט בעצמו".


ויסה מספרת שקספר נדלק עליה והחל לבקש עוד ועוד תמונות "הוא החל לבקש ממני תמונות חושפניות שלי עד ששלחתי לו תמונה אחת בה רואים הכל". לדבריה, גם הרקדן השרירי שלח לה תמונה שלו בתחתונים תוך כדי שהוא אומר לה שהיה רוצה להפגש איתה בקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קספר סמארט. ספלאש
כריסטינה מארי./ספלאש

"הוא לא הפסיק לבקש ממני תמונות, עד ששאלתי אותו ,מה אתה רוצה לראות? את החיוך שלי? אני אוהבת חיוכים, עיניים טובות וישבנים יפים" לזה הגיב סמארט "גם אני ויש לי את כל אלו". ההודעות הסתיימו כאשר ויסה שלחה לו תמונת עירום מלאה ופרובקטיבית שלה, אז מחק קספר את כל ההתכתבות ועקבותיו נעלמו, מה שגרם לגברת לפנות לתקשורת.

לפני מספר ימים, צצו הדיווחים החדשים על כך שהשניים עומדים בפני פרידה, לאחר, שעל פי הדיווחים, לופז בת ה-44 האשימה את קספר בבגידה עם דוגמנית טרנסג'נדרית נוספת. עם זאת, מקורבים לשניים מיהרו לספר למגזין PEOPLE ש"לופז לא מתעסקת כרגע בשמועות על הקשר בינה לבין סמארט. והם כרגע ביחד, טכנית".

וואלה! סלבס פתחה חשבון בג'יי דייט בתקווה להשיג קשר עם שניים שלושה גברים בו זמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully