וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר: "לא היה לי עם מי לדבר כשהייתי בארון"

5.6.2014 / 0:02

מפגש פסגה כזה עוד לא היה: הדיווה הבינלאומית דנה אינטרנשיונל, אסי עזר ואורנה בנאי הצטלמו לקליפ מיוחד עבור ארגון נוער גאה, מה שגרם לשלושתם להיזכר בעבר שלהם כצעירים בארון. וואלה! סלבס גאה בעצמה

צילום: אבי כהן, עריכה: מאיה בן ניסן

רגע לפני שתל אביב כולה נצבעת בצבעי הגאווה וחוגגת את השבוע הכי שמח בשנה, התייצבו יקירי הקהילה דנה אינטרנשיונל, אסי עזר ואורנה בנאי לצילומי תשדיר שירות מיוחד עבור איג"י - אירגון הנוער הגאה, שמטרתו העלאת המודעות לאירגון בקרב בני הנוער.

וואלה! סלבס התיישבה לשיחה אינטימית עם השלושה ושמעה מהם על תהליך ההתבגרות שלהם כבני נוער גאים, בתקופה שבה להיות הומו/לסבית/טרנסקסואל נחשב לדבר לא מקובל, ועל הקשיים שחוו.


"לי לא היה עם מי לדבר כשהייתי נער בארון לא היה לי חבר הומו לא היה לי מישהו שעובר את התהליך שאני עובר. זה נשמע מוזר אבל זו האמת בשום מקום". גם אורנה בנאי חושפת שאף אחד לא תמך בה כשגילתה על נטייתה המינית "ממש לא היתה תמיכה, אבנים זרקו עליי" היא מספרת בחצי חיוך, "התביישנו בזה, זה היה אות קין. באמת לא היה לי אף אחד. פחדתי מאוד שידעו הכל היה בסתר וסוד ובעיקר בושה. המון בושה".

קמפיין איגי.
אסי עזר, אורנה בנאי ודנה אינטרנשיונל

השלושה גם נזכרו ביציאה האישית שלהם מהארון, "אני מעולם לא יצאתי מהארון, כי מעולם לא הייתי בעלת ארון", מספרת דנה אינטרנשיונל, שנחשבת לאחת מאייקוני הגייז ומחוללות השינויים הגדולות בקרב הקהילה בישראל, "וזה אני מודה לעצמי לפחות על הביטחון המינימלי להיות מה שאני מבלי לקבל אישור מאחרים". בנאי מעדיפה להתבדח על הנושא, "יצאתי בגיל כזה, שעוד שנייה היתי יוצאת מארון מתים. זה היה בדקה ה90 אז כבר לא משנה מה. אי אפשר היה לסבול את המחנק הזה".

ומה דעתם על המתנגדים למצעד הגאווה? "יש מצעד. הוא כיפי, אני לא חושב שהוא עושה רע לאף אחד. מי שרוצה שיבוא מסיבה כיף נורא מסר חשוב אנחנו פה אנחנו נשארים אנחנו אוהבים את מי שאנחנו". גם דנה אוחזת באותה דעה, "מצעד הגאווה הוא התרסה מול מי שמנסה להרוס לנו את היום הזה. הוא לא התרסה! זה ילדים רוקדים, אמהות רוקדות. זה לא שייך רק לגייז. אנשים רוקדים, נהנים, שומעים שירים, מנשקים אחד את השני ושמחים את שמחת החיים. זה מצעד הגאווה - לשמוח את שמחת החיים".

וואלה! סלבס גאה במי שהיא. כלומר, ברגע שהיא תבין אם היא הומו'לסבית/ביסקסואל/טרנסג'נדרית/א-מינית. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully