וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מי מתעסק עם אייל גולן?

22.5.2014 / 15:51

ניקול ראידמן בהריון שני וריהאנה יורדת על מעריצה, לא הצליחו להעפיל על הסתבכות נוספת של אייל גולן. קבלו את כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

ניר פקין

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד פותחת הסערה הווירטואלית שכבשה גם את מדורי הרכילות. ככה זה כשקוראים לך ריהאנה, את חושבת שהשמש זורחת לך מהעכוז ויורדת על מעריצה - שבסך הכל רצתה להיראות כמוך.

במקום הרביעי נמצאת תפנית בקריירה של אחת הכוכבות הכי לוהטות בישראל. דמיינו שאתם סופרסטאר בישראל ועשיתם כבר הכל - החל מטלנובלות, דרך מחזות זמר ועד לקמפיינים הכי נחשקים. מה הדבר הבא שתעשו? בטח שלא ריאליטי, נכון? אז זהו, שאם תשאלו את יעל בר זוהר התשובה היא ברור שכן! בקרוב הבלונדה תסגור את עצמה בבית עם עוד מספר משתתפים ותנסה ללמוד לבשל.

אייל גולן ורוסלנה מגיעים לנתב"ג. ניר פקין
אייל גולן ורוסלנה מגיעים לנתב"ג/ניר פקין

כעת לדרמה לא כל כך נעימה. נראה שאפילו המוחות הכי גדולים בבית "האח הגדול" לא היו יכולים לכתוב את התסריט הזה. רגע לפני שנכנסה לבית המפורסם, עברה המתמודדת אורטל גושן (או "ביונסה הישראלית"), בדיקות מקיפות. ארבעה ימים לאחר כניסתה לריאליטי, התבשר לה כי היא לוקה במחלת הסרטן. לצערה ולצערנו (כי היא היתה הפייבוריטית), גושן נאלצה לצאת מהבית. רק בריאות.

אל המקום השני מגיעה בשורה משמחת שגרמה למתח בכיכר המדינה! לואי ויטון, גוצ'י ושאנל כבר מכינים את קולקציית התינוקות במיוחד עבור המעושרת עם הפה הכי גדול בישראל - הלא היא ניקול ראידמן. כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס, נמצאת בחודשי הריון ראשונים עם צאצא שני.

וכמובן, במקום הראשון - האיש שמסרב לרדת מהכותרות. נראה שלא משנה כמה אייל גולן יתאמץ, הוא לא מצליח לשמור על פרופיל נמוך. גם לא כשהוא טס 11 שעות ובורח ליבשת אחרת. אחרי תקרית המכס המביכה בארץ, גולן טועם גם מנחת זרועם של בודקי המכס בשדה התעופה בניו יורק, אחרי שחשבו כי הוא עוזב את ארצם עם סכום כסף שלא מותר בחוק. לאחר שהבינו כי הוא ורוסלנה לא נשואים וכי הכסף שייך לשניהם, הם שוחררו. ושום מילה על העיכוב בטיסה.


וואלה! סלבס מבריחה בכוונה חמישה בשמים על הגוף שלה, רק כדי שיבצעו עליה בדיקה גופנית.


מה דעתכם על הרשימה של וואלה! סלבס? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully