וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה רעה! ריהאנה עושה צחוק ממעריצה

שירות וואלה! סלבס

18.5.2014 / 16:26

מזלזלת בקהל בהופעות? שוברת בקבוקי זכוכית על החבר'ה? זה עוד כלום. שימו לב איך ריהאנה השפילה מעריצה אדוקה שרק ערכה לה מחווה - מול כל העולם (הווירטואלי). וואלה! סלבס זעזוע

ריהאנה. GettyImages
רגע, משהו מצחיק אותך? ריהאנה/GettyImages

בדיוק כשחשבתם שהיא נרגעה, הילדה הרעה ביותר בתעשיית המוזיקה העולמית, או בשמה המוכר יותר - ריהאנה - עושה זאת שוב, כלומר, את הבלתי יאמן, ומצליחה לזעזע את העולם, שוב. הפעם, לא מדובר בעוד סט תמונות עירום או פרובוקציה שובבה על הבמה (מיילי סיירוס כבר עשתה את זה מספיק), אלא פוגעת במעריצה אדוקה שלה באופן אישי. שימו לב, זה עומד לכאוב.

לפני ימים בודדים, צייצה ריהאנה בחשבון הטוויטר האישי תמונה מפוצלת - לצד אחת מהמעריצות הגדולות שלה בארצות הברית. הסיבה? אלכסיס קרטר בת ה-16, שאוהדת את רי-רי (משום מה), תפרה עבור נשף הסיום שלה אאוטפיט אופנתי זהה לזה שלבשה הזמרת לפני כארבע שנים. כזה שנראה כמו כנפי עטלף, רק בצבע ירוק רעל. האווירה? צחוק ולעג כלפי הצעירה שרק רצתה לנסות להיראות כמו הכוכבת שהיא הכי אוהבת.


עוד סלבס? הנה:
פטמה חומרנית: מדונה חושפת את החזה
אחרי התקרית: ביונסה וג’יי זי שולפים אקדחים
מסתמן: יעל בר זוהר תשתתף בתכנית ריאליטי חדשה

ריהאנה. טוויטר, צילום מסך
תמונה מס' 1 #ריהאנה מגכחת/צילום מסך, טוויטר
ריהאנה. טוויטר, צילום מסך
תמונה מס' 2 #ריהאנה מזלזלת/צילום מסך, טוויטר

אחרי שהתמונה (הלא ממש מחמיאה) של המעריצה הוצפה ברשת, היא הגיעה גם לידי ריהאנה, שבמקום לפרגן לגברת הצעירה העלתה את התמונה המפוצלת עם הבגד שלה - יחד עם הכיתוב " PromBat" (או בתרגום חופשי, עטלף הנשף, חה). רגע אחר כך, השוותה את השמלה המגוחכת גם ללוגו של הרכב הראפ האגדי וו-טאנג-קלאן, בצירוף הכיתוב "היא מבינה את זה". טוב, יש דמיון, או משהו.

"מאוד נעלבתי, הרי למה לרדת עליי - כשלבשת בדיוק את אותו הבגד", התלוננה המעריצה, "היא לא אוהבת את המעריצים כמו שהיא טוענת", סיפרה קרטר בדמעות לתקשורת האמריקנית. בתגובה, ריהאנה לא ממש טרחה להגיב לשערורייה, אלא בסך הכל התחמשה בפיאה ורודה ורצה לצפות במשחק כדורסל יחד עם החבר'ה. בלי חזייה.


וואלה! סלבס לא צריכה ללבוש בגד מיוחד כדי שהמפורימים יצחקו עליה. מספיקות הפנים שלה.


רכלו על ריהאנה הרעה בפייסבוק

ריהאנה במשחק של ל.א קליפרס. AP
אחר כך היא מסתובבת בעולם גבפיאה ורודה! ריהאנה השבוע/AP
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully