וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטמה חומרנית: מדונה חושפת את החזה

שירות וואלה! סלבס

18.5.2014 / 11:12

ריהאנה מי? בגיל 55 מדונה מצטלמת בפוזות גבריות במיוחד - ולא חוששת להראות שאם היא כבר מפתיעה עם עניבה, אין לה שום בעיה להשוויץ בחזה שלה מול המצלמות. וואלה! סלבס דוקרת

מדונה. L'Uomo Vogue, צילום מסך
הכי גברית. מדונה/צילום מסך, L'Uomo Vogue

קונצ'יטה מי? אם יש מישהי שכבר שלושה עשורים משחקת עם מגדר, זהויות ומיניות - היא האייקון המקורי מדונה. נו, מלכת הפופ שעוטה על עצמה חליפות גברים ובדרך שוב חושפת עור ופטמות. למה? כי היא יכולה, כמובן, כולל הפטמה הסוררת שמציצה מול המצלמה.

אז העולם רגיל לראות את ריהאנה חושפת שד ואת ליידי גאגא מופיעה בעירום בתדירות של אחת ליומיים, אך הפעם הגיע (שוב) תורה של הדיווה שיודעת דבר אחד או שניים על פרובוקציות, עירום וסקנדלים. הגברת הראשונה של תעשיית המוזיקה, נבחרה לככב על שער מגזין הגברים האיטלקי L'Uomo Vogue, בהפקת אופנה שבה היא נראית לבושה בבגדי גברים וחליפות של ארמאני.


עוד סלבס? הנה:
מסתמן: יעל בר זוהר תשתתף בתכנית ריאליטי
אסף אמדורסקי מציג את החברה
הלם: עדי הימלבלוי מקללת ברצף

מדונה. L'Uomo Vogue, צילום מסך
חזה גברי? הכי לא. מדונה/צילום מסך, L'Uomo Vogue
מדונה. L'Uomo Vogue, צילום מסך
קבלו את ה... פטמה!/צילום מסך, L'Uomo Vogue

בסט תמונות סאדו-מאזו שיק, שצילם טום מונרו, ניתן לראות שמדונה בת ה-55 משחזרת כמה מהסמלים שעשו אותה מפורסמת, נניח, המחווה לכוכבת האגדית מרלן דיטריך - כולל הכובע והסיגר ומעלה מהאוב גם את השומה המפורסמת מעל השפה, זו שנעלמה מחיינו לפני 20 שנה (הסליחה לשומות של סינדי קורפורד, אילנית לוי ואהוד ברק).

אבל הקאמבק הגדול מכולם הוא כמובן הפטמה הסוררת של מדונה, שהייתה חייבת להתאוורר (גלי חום אחרי גיל 50, מישהי?) והיא נראית כל כך מרוטשת בפוטושופ - שאפשר לחשוד שמדובר בבובה מתנפחת. כבר אפשר להכריז על טרנד חשיפת הפטמות כטרנד המוזיקלי של 2014? תודות לרי-רי ומדונה.

מדונה. L'Uomo Vogue, צילום מסך
עטופה היטב? צ'ק/צילום מסך, L'Uomo Vogue
מדונה. L'Uomo Vogue, צילום מסך
אזהרה: העישון מזיק לבריאות. מדונה לא לוקחת לריאות/צילום מסך, L'Uomo Vogue

בראיון עצמו מדברת מדונה על הפרויקטים שלה כולל הסרט האומנותי האחרון והאלבום העתידי, שקורם עור וגידים. "היו זמנים שבהם אומנות שיקפה את מה שקורה בחברה, אמנים כמו מרווין גיי, סטיבי וונדר וז'אן לוק גודאר, עשו הכרזות פוליטיות דרך האומנות שלהם, האמנות שלי אמורה לגרום לאנשים להאמין שאפשר לעשות שינוי בעולם דרך היצירה". נניח.


וואלה! סלבס חשפה בסוף השבוע את הפטמה השלישית שלה. היוש.


רכלו על הפטמה של מדונה גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully