וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לינור מ"האח הגדול" תעשה סקס בבית?

25.5.2014 / 0:02

רגע לפני שהדיירת עם המבטא הכבד נכנסה לבית הריאליטי - לינור שפר חשפה מה דעתה על סקס ב"האח הגדול". וגם: מי יוצא הריאליטי שגרם לה להיכנס לתכנית? וואלה! סלבס סקס מוכר

עריכה: רן צימט ומאיה בן ניסן

יש כאלו שיגידו שלינור (לובה) שפר, היא העתק של אביבית בר זוהר. אחרים יגידו שהיא מזכירה דווקא את ליהיא גרינר. כך או כך, תתרגלו לשם ולפנים שלה - כי נראה שהיא לגמרי במסלול הנכון לכבוש את לבפ של מכורי הריאליטי וצופי "האח הגדול".

רגע לפני שהיא נכנסה לבית המפורסם במדינה, וואלה! סלבס פגשה את הגברת עם המבטא הכי מוזר על המסך (ספק רוסי, ספק אמריקני), לשיחה צפופה.

אחת השאלות שיותר עניינו את וואלה! סלבס, היתה כמובן האם, בדומה למיס גרינר, גם שפר בעד קיום יחסי מין בזמן שהמצלמות בבית פועלות. אז זהו, שלא ממש. "לא, לא , אני יודעת שאף פעם אסור להגיד 'אף פעם', אבל אני מכירה את עצמי ואני לא בן אדם כזה", סיפרה שפר. "אני חושבת שיש מקום ויש מקום".


עוד סלבס לוהטים?
המחשוף השופע של אביבית בר זוהר
יאיר פיש: ”בחיים לא הייתי נכנס לה’אח הגדול’”
אלדד מ"האח הגדול": "לקחו אותי על תקן הלסבית"

לינור שפר, לאון שוובסקי. אינסטגרם, צילום מסך
קיבלה השראה מידיד. לינור שפר עם לאון שוובסקי/צילום מסך, אינסטגרם

אגב, אם תהיתם מה גרם ללובה לחזור כל הדרך מאמריקה בכדי להשתתף בתכנית - מתברר שהסיבה היא חברה הטוב, אותו אתם מכירים בעיקר בשם לאון שוובסקי. "היו לי הרבה אנשים שאמרו את חייבת ללכת.. עונה שעברה ידיד שלי היה שם, לאון, ואמרתי 'וואי זה מגניב אני חייבת לנסות".

אז מה לגבי ניצחון בריאליטי? "אני לא הגעתי לפה להיות מודחת ראשונה", אמרה בנחרצות, "אני מאוד מקווה שזה לא יקרה.. אני המנצח. אני אגיע עד הסוף. אני רוצה לזכות".


וואלה! סלבס גם היא נגד סקס בבית. היא מעדיפה את זה בחצר.


יש לה סיכוי? רכלו על לינור בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully