וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר פיש: "בחיים לא הייתי נכנס לה'אח הגדול'"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

22.5.2014 / 11:12

הדייר המתחזה שנכנס לשבוע, היה ה"מודח" הראשון של "האח הגדול". שימו לב - יאיר לא היה משתתף בריאליטי כמתמודד רגיל. למה? כי החוויה היתה מאוד קשה. וואלה! סלבס מדיחה כלים

ניר פקין

אם גם בכם יש עוד איזו שהיא תקווה שיאיר פיש - השחקן שנשכר על ידי הפקת "האח הגדול" כדי להתחזות לדייר ונכנס כמושתל לבית הריאליטי - יחזור לתכנית, אתם יכולים להפסיק לפנטז. רגע אחרי ה"הדחה" שלו אמש (ד'), השחקן העניק ראיון לוואלה! סלבס, שבו הודה כי "בחיים לא הייתי נכנס כדייר רגיל". חבל.


רוצים עוד רכילות?
ממשיכה הלאה? אור דניאל יוצאת לדייט
אלירז, שים לב: אלנית לוי בוחרת טבעת

יאיר קידר. ניר פקין
היה קשה. יאיר פיש אחרי שיצא מהבית/ניר פקין

לאחר ההדחה המבויימת, כשהוא עדיין מנסה לעכל את כל מה שקרה מסביבו, סיפר פיש כי החוויה היתה "נורא קשה, נורא מאתגרת בתור שחקן. אני לא יודע כמה שחקנים היו עומדים בלחץ הזה", הוא מודה. "לא ישנתי בלילות, לא ישנתי! הייתי שוכב, מסתכל על התקרה, ופשוט חושב על כל מה שעבר עליי באותו היום".

ריאליטי או לא, ליאיר זה לא ממש מפריע שהוא לקח חלק בתכנית מציאות ולא בעוד הצגת איכות בתיאטרון "אני לא יודע. בתור שחקן מתחיל סיימתי לפני שנתיים ניסן נתיב לפני התכנית הזו אף אחד לא הכיר אותי...", הוא מסביר. "אני חושב שזה עזר לי מאוד להגיע לבמה שאף שחקן לא מקבל בארץ. אין שחקן שיכול להגיע לדברים כאלה. זו הבמה הכי גדולה בעולם". אם אתה אומר.


וואלה! סלבס חולמת להיכנס ל"האח הגדול" בתור מכורה לחילבה.


רכלו על יאיר פיש גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully