וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילי סיירוס לאקס: "תמצוץ לי את ה..."

שירות וואלה! סלבס

13.5.2014 / 10:11

הילדה הכי רעה של תעשיית המוזיקה לא נחה לרגע. עכשיו היא פותחת פה על האקס ומציעה לו למצוץ לה את הז#@ השמן שלה בזמן שהוא מקשיב למוזיקה שלה. וואלה! סלבס אוראלית

יח"צ - חד פעמי

האייטם הבא אינו מומלץ לקריאה עבור ילדים מתחת לגיל 18: נראה שלא כדאי להתעסק עם הילדה המופרעת של הוליווד מיילי סיירוס. תשאלו את האקס שלה ליאם המסוורת', שחטף מטר של קללות בהופעתה האחרונה בלונדון.

סיירוס, שרק אתמול צפיתם בה נותנת בראש במסיבה פרטית שאירגנה לעצמה בלונדון, הגיעה ביום המחרת להופיע במועדון ה G-A-Y, אל מול אלפי צופים. הבלונדה הסוררת ניצלה את ההזדמנות להזכיר לאקס שלה ולמי שכמעט היה בעלה, למה לא כדאי לבגוד בה.

רוצים עוד רכילות?
ורוד עולה: הקאמבק המפתיע של דנה אינטרנשיונל
WTF: אחות של ביונסה מכה את ג’יי זי

מיילי סיירוס. splash
מה זו הבליטה למטה?/splash

"בכל פעם שאתה נכנס למכונית שלך, אתה הולך לשמוע את השיר המזויין שלי ברדיו המזויין שלך, חתיכת חרא", אמרה סיירוס רגע לפני ששרה את השיר המפורסם שלה "wrecking ball" והוסיפה, "ואז אני אפשוט את כל בגדיי ואני אשב על ז@# ענק. לפעמים גם שניים".

.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

סיירוס לא עצרה והמשיכה, "אתם יודעים, אפשר להגיד הרבה על אנשים. אפשר לדעת מה גודל איבר המין של בני אדם לפי רמת הביטחון שלהם. אם הייתי גבר, סביר להניח שהיה לי איבר ממש גדול - כי אני מרגישה ממש טוב עם עצמי כרגע. אז אני רוצה להגיד לכל הבני זונ#@ ששברו את ליבי, ובמיוחד לאחד מסוים שימצצו לי את הז@# השמן שלי ושיהנו משמיעת השיר הזה למשך כל חייהם". יו גו גירל!

כזכור, סיירוס והמסוורת' נחשבו לאחד הזוגות הלוהטים של הוליווד ואף עמדו לפני חתונה. אלא שברגע האחרון, השניים פירקו את החבילה, בעקבות, כך על פי אתרים מעבר לים, בגידתו של השחקן במיילי עם כוכבת 'מד מן' ג'נוארי ג'ונס.

לצערה של וואלה! סלבס אין לה ביטחון בשיט. כלום. נאדה. גרניש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully