וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באהבה? שר מופיעה בחזה חשוף

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

13.4.2014 / 0:01

מאמינים בחיים אחרי האהבה כמו שמפזמת שר? אולי זה יקרה, אחרי שתראו שהדיווה עלתה לבמה בלי בגדים על גופה, פלוס מדבקות בצורת לב לכיסוי הפטמות שלה. וואלה! סלבס נוצצת

שר. ספלאש
היוש, לבבית שכמותך. שר בהופעה/ספלאש

נראה שהזמרת שר ממש רוצה "להחזיר את הזמן אחורנית", כמו שהיא שרה בלהיט המפורסם שלה - אחרת איך תסבירו את העובדה שהדיווה בת ה-67 (!) עלתה על הבמה בהופעה האחרונה שנתנה, כשהיא לובשת משהו שנראה כאילו לא מזמן נגנב מהארון של מיילי סיירוס?

אפשר להתעלם מהפאה הוורודה שלראשה, אבל קשה שלא להתייחס לעובדה שבגד הגוף היה כל כך שקוף בשילוב האורות הבוהקים, עדי כדי כך שהגברת עם השם הפרטי (בלבד) נאלצה להשתמש במדבקות אדומות בצורת לב גדול, כדי לכסות את האיברים האינטימיים שלה. מדובר ברגע של TMI.


עוד סלבס כאן:
מתיחת פנים: איך השתנתה שר?
הנשיקה הרטובה של רותם סלע וגל גדות
בלונד אמבישן: ביונסה מצטלמת בלי חזייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לב, לב, גייז, לב. שר ומדבקת הפטמה על הבמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שר, הופיעה בסוף השבוע בעיר בוסטון כחלק מסיבוב הופעות הפרידה (המיליון) שלה - שנקרא "Dressed to Kill tour". ובכן, נדמה שהזמרת ממש לקחה ברצינות את שמו של המופע, שכל הכרטיסים אליו נמכרו מראש, כשעלתה על הבמה בשלל תלבושות מופרכות כמו שהיא אוהבת (וליידי גאגא אוהבת לחקות). כך שאחרי שראו אותה בבגד גוף שחור א-לה-"If I Could Turn Back Time", היא החליטה להופיע בבגד שקוף פלוס, כמה שרשראות נוצצות הכרחיות וכמובן, כיסוי לפטמה בצורת לב אדום ומנצנץ.

הרי המעריצים הנאמינים הכי מאמנים בחיים אחרי האהבה, כמו שאת שרה, דיווה. לא, הכי לא משנה להם שאת בגיל של הסבתא החביבה עליהם, פחות או יותר (בכל זאת, הגברת עוד רגע בת 68). בסדר, העולם יצליח לישון (אם כי קצת פחות טוב) אחרי בחינת התמונות שלך, כשכל החזה (השמור היטב, יש לציין) בחוץ, חשוף, מקפץ מול העולם (והמצלמות). הו, שר.


וואלה! סלבס שוקלת שימוש במדבקות בצורת אריה שואג לכיסוי הפה שלה. בכל זאת, מדובר בחיה טורפת.


רכלו על מדבקות הלב לפטמות של שר בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • שר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully