וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לאנה ארונוב יש בעיה עם הגוף שלה?

9.4.2014 / 15:03

הרקדנית הכי שווה בביצה הגיעה להשקה אופנתית להתחכך בפאשניסטות כמו נטלי דדון ואלין לוי - שם ארונוב חשפה למה קשה לה לרכוש בגדים באינטרנט. וואלה! סלבס גולשת חינם

צילום: דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן
אנה ארונוב. אלי דסה,
איזה עניינים? אנה/אלי דסה

לאחרונה, טרנד השופינג און-ליין, הפך לדבר מאוד שכיח גם בתוך גבולות ישראל. אחרי שהשיטה הנוחה כבשה פאשניסטות ברחבי העולם - מי שאימץ את הנוהג בארץ הוא אתר הסטייל "Adika", שנחשב לאחת החנויות המקוונות החביבות על מפורסמות הארץ.

נטלי דדון. אלי דסה,
הורסת! נטלי/אלי דסה

אמש (ג') השיק האתר חנות פופ אפ במתחם התחנה התל אביבי - וגרר לחגיגיה לא מעט סלבס שביום יום רוכשות את הבגדים שלהן דרך האתר. "אני עושה קניות באתר לא מעט", חושפת אנה ארונוב, אבל מודה שיש לה "אישיוז" (או בתרגום חופשי בעיות) עם גופה, לכן היא מעדיפה למדוד את הבגד לפני הרכישה. גם לירן כוהנר מודה שהיא קצת פוחדת - כי היא לא יכולה להחזיר את המוצר. היי, גם לאלין לוי לא קל לרכוש ברשת, כיוון שיש מבחר רב מדי והיא מתחילה להתבלבל.


עוד סלבס? הנה:
התאומות מלול מטנפות על זוכת ”היפה והחנון”
דיו! אביבית בר זוהר נפלה מסוס ונפצעה
הלם: צילום העירום של כוכבת ”סיינפלד”

לירן כוהנר. אלי דסה,
יפה לך לבן. לירן/אלי דסה

ומה עם העובדה שהן צריכות למסור את פרטי כרטיס האשראי שלהן ברשת? בכל זאת, מדובר בחבורה מפורסמת למדי. לנטלי דדון אין בעיה עם זה, כי לטענתה האתרים די בטוחים. אולי כדאי שתספר את זה למיס ארונוב, שמוכנה להשאיר את הפרטים שלה רק לאייטונס. אך נראה שלאלין לוי יש את התשובה המושלמת לבעיה: "אפשר להיות פרנודיאים לגבי חציית כביש. אם לחשוב על כך דבר כל כך לעומק אתה פשוט לא תחיה". צודקת.


בפעם האחרונה שוואלה! סלבס נתנה את פרטי האשראי שלה למישהו, השב"כ דפק לה על הדלת והסביר שאסור לה לגלוש באתרי פורנו איראניים.


רכלו על הסלבס חובבות האופנה גם בפייסבוק

עמית פרקש, אליאנה תדהר. אלי דסה,
אתן תמיד מגיעות ביחד? אליאנה ועמית/אלי דסה
עומר מילר. אלי דסה,
שחור זה השחור החדש. עומר מילר/אלי דסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully