וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיו! אביבית בר זוהר נפלה מסוס ונפצעה

וואלה! סלבס

9.4.2014 / 11:09

גברת דיימונדז זכתה למחווה רומנטית שכמעט הסתיימה באסון - כשהחבר האוהב לקח את אביבית בר זוהר לרכיבה, אך היא נפלה ונחבלה במהלכה. לריסים שלה שלום. וואלה! סלבס בום טראח

צלם: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן
אביבית בר זוהר. רפי דלויה,
הצל אותי, אהובי! אביבית בר זוהר עם בן לוין/רפי דלויה

אם לא ראיתם את אביבית בר זוהר דוהרת בימים האחרונים בין השקות נוצצות בעיר הגדולה, דעו לכם שהסיבה לכך קצת יותר מפתיעה מאשר סיבוכים בהדבקת הריסים הארוכים. אז מה קרה? במהלך טיול רומנטי עם בן הזוג החתונה שלה בן לוין, שכלל גם רכיבה על סוסים, מיס דיימונדז, נפלה מהסוס ונפצעה באורח קל. כואב? מאוד.

לפני ימים ספורים, החליט בן הזוג של בר זוהר להפתיע אותה בטיול רכיבה רומנטי, בחוות סוסים ברעננה. הגברת עם התוספות בשיער, מעולם לא עלתה על החיה האצילית, לכן ביקשה לעלות על הסוס כשהיא מחבקת את הגבר שלה. לאחר שנענתה בשלילה על ידי הבעלים בחווה - עלתה בעצמה על סוס חום שהוכשר במיוחד עבורה.


עוד סלבס? הנה:
OMG: כל הפרטים על החתונה של ג’ניפר סנוקל ועופר טלקר
ממש כמו פעם: בר רפאלי וציון ברוך משתטים במונית
בלונד אמבישן: ביונסה מצטלמת טופלס

אביבית בר זוהר. ברק פכטר
מצאה סוס מנצח. בערך. אביבית בר זוהר/ברק פכטר

אחרי טיול בן שעתיים בין פרדסים באזור השרון, הסוס של בר זוהר כנראה איבד את הסבלנות והחליט לנוע בעצבנות, מה שגרם לכוכבת הריאליטי הקלילה ליפול ממנו ולהיחבט באדמה. פו. הבויפרנד, אגב, זינק מיד והרים את אהובתו - במחווה רומנטית של ממש. התוצאה? מכות יבשות וכאבים בכל הגוף, שהסתיימו בכך שבר זוהר רותקה למיטה במשך יומיים שלמים, לטיפולו המסור של לוין.

בר זוהר, עלית על הסוס?
"מעולם לא רכבתי ממש, רק על סוס פוני כשהייתי בבית הספר היסודי. ברגעים שבהם נפלתי פחדתי אפילו מהצל של עצמי, כך שאני לא מתכוונת לעלות יותר על סוס בחיי".


וואלה! סלבס לא מתקרבת לסוסים, מאז שניסתה לגנוב לאחד מהם את הפרסה ונבעטה למרחקים.


רכלו על התאונה של אביבית בר זוהר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully