וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס מדגמנת אחרי לידה: "לא השלתי גרגיר מהמשקל"

2.4.2014 / 1:07

שבועות בודדים אחרי הולדת בתה, פלס מדגמנת על סט צילומי אופנה. "אני אחרי לידה ומכבדת את הגוף שלי", היא מגלה ומספרת איך היה בחדר הלידה עם מירי מסיקה. וואלה! סלבס מאמאל'ה

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מאיה בן ניסן

לפני כשבוע, קרן פלס - אישה, מוזיקאית מוכשרת ודיווה מוזיקלית מקומית - חזרה לסט צילומי קמפיין אופנה, זו הפעם השנייה. העובדה שפלס, שהיא גם אמא במשרה מלאה, עשתה זאת רק חודש אחרי לידת בתה, היא פלא ממש, במיוחד בהתחשב בדרישות ובאילוצים של הכוכבים המקומיים. אז מה לגבי המשקל ממנו נפטרה לטובת הצילומים, רגע אחרי היום הגורלי שבו הפכה לאמא לשני ילדים? אל תצחיקו אותה.

"ברצינות שאלת אותי את זה?", הופתעה הזמרת מוואלה! סלבס החטטנית, שליוותה את פלס בסט הצילומים של חברת האופנה לכל המשפחה - זברה. "לא השלתי אפילו גרגיר, אבל אני אשיל. אני אישה אחרי לידה אני מכבדת את הגוף שלי במצבו ואוהבת את עצמי ככה", היא מספרת. "מלכתחילה אני לא במידות מיניאטוריות, זה היה יפה שבחרו בי. אבל כשגילו שאני בהריון והתמידו, זה היה אפילו יותר יפה".


עוד סלבס לוהטים:
לא תאמינו: הקעקוע הרוחני של הראל סקעת
גיא גיאור מתפנק במטוס עם השף מאיר אדוני
מנענעים! עפר שכטר ומלכת היופי רוקדים

קרן פלס. יוסי ציפקיס
אל תצחיקו אותה. קרן פלס מדגמנת/יוסי ציפקיס

בחודש פברואר הפכו פלס ובן הזוג החתיך, נועם טור, מההורים של אורי הקטן, להורים גם של הבייבי - לונה. זה לא אומר שהבת הקטנה נותרה בבית, "הבאתי את התינוקת אל הסט. לא שומעים אותה כי היא גם לא מדבר וגם לא הולכת", התלוצצה פלס, "היא שוכבת בתוך העגלה... הבן שלי עושה המון רעש, אותה עדיין לא מרגישים".

אבל האירוע המשמח שבסופו נולדה הבייבי גירל שלה, לווה בהתרגשות וטראומה קלה. מזל שמי שהיתה שם בכדי ללוות ולעזור היא חברתה הטובה ואמא בזכות עצמה, מירי מסיקה, שהחזיקה לה את היד תוך כדי הלידה. "היא היתה איתי בזמן הלידה. מירי שם בכל הרגעים החשובים בחיי, אני ברגעים המשמעותיים שלה". ואיך נועם כאבא לשניים? "כמו נועם, האדם הכי מדהים ביקום", מודה פלס המאוהבת. "באמת, אז גם כאבא הוא ככה".


וואלה! סלבס לא היתה מעולם בהריון. עודף המשקל נגרם מעשור של בליסת אגרולים לוהטים.


רכלו על הדוגמנית קרן פלס בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully