וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהוניה לפני הפרידה מחיים אתגר: "הזוגיות שלנו מהממת"

20.3.2014 / 11:10

רגע לפני שנודע כי הדוגמנית וחיים אתגר סיימו את מערכת היחסים הזוגית, טהוניה רובל עוד התגאתה בקשר עם מגיש תכנית הבוקר. אבל מה חשבה על מגורים יחד? צפו. וואלה! סלבס ביוש

דייב שחר

כנראה שיש מערכות יחסים שלא נועדו לקרות, אבל לא כך חשבה טהוניה רובל כשעוד היתה מאוהבת בבן הזוג, שממש בימים אלה הפך לעוד אקס מפורסם, חיים אתגר. הלילה (ה'), נודע כי אחרי כמה שבועות של לבבות וניצוצות - זוכת "האח הגדול" ומגיש תכנית הבוקר החליטו לשים קץ למערכת היחסים הרומנטית ולשנות סטטוס ל"ידידים בלבד". עם זאת, בסט ציללומים שבה ביקרה וואלה! סלבס לפני ימים ספורים, רובל עוד נשמעה אחרת לחלוטין.


עוד סלבס? הנה:
אביבית בר זוהר בראיון זוגי: ”החיים שלי מתנהלים סביבו”
”דלית זריהן שלחה עבריינים שיאיימו עלינו”
רטוב במיווחד: שרליז ת’רון לוהטת בביקיני

טהוניה רובל. דייב שחר
"טפו, טפו". טהוניה רובל/דייב שחר

רובל, שהצטלמה יחד עם אסתי גינזבורג לקמפיין החדש של רשת חנויות "אפריל", לא התלהבה לדבר בגלוי על הזוגיות עם חיים אתגר - אך שחררה כמה הצהרות מול המצלמה של וואלה סלבס. לשאלה אם היא מאושרת בימים אלה, ענתה "טפו, טפו, טפו, שום, בצל", כשהיא צוחקת. "יש לי את הזוגיות הכי מהממת, כך שהכל מושלם", אמרה בכנות ובלי לנסות להחליף נושא.

כשוואלה! סלבס ניסתה לברר אם רובל ואתגר עתידים לעבור לגור תחת קורת גג אחת בקרוב, התחמקה רובל באלגנטיות שהחליטה לדבר לפתע על הקמפיין הטלוויזיוני החדש בכיכובה. ובכן, הכתובת היתה על הקיר? את זה אתם תחליטו.


וואלה! סלבס לא מצליחה להיפרד ממקל הקרטיב הראשון שלה. כן, הוא מונח כבר 38 שנים מתחת למזרן שלה.


רכלו על הפרידה של חיים אתגר וטהוניה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully