וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דלית זריהן שלחה עבריינים שיאיימו עלינו"

וואלה! סלבס

19.3.2014 / 14:56

שני מפיקים שהיו אחראים על הפקת יום ההולדת של דלית זריהן, טוענים כי בעקבות סכסוך כספי עימה סביב המסיבה, שלחה זריהן עבריינים שיאיימו על חייהם. וואלה! סלבס עולם תחתון

דלית זריהן. ניר פקין
דלית זריהן/ניר פקין

יש לא מעט מפורסמים ששוכחים לפעמים שכל דבר קטן שהם עושים או אומרים, עלול להגיע לתקשורת, ולפעמים, הם לא שולטים על עצמם. זה המקרה שלכאורה קרה לדלית זריהן.

עודד מויאל ותומר כהן, בעלי עסק להפקת אירועים, טוענים היום (ד'), כי מתמודדת "היפה והחנון" שלחה אליהם עבריינים שיאיימו על חייהם. על פי אותם מפיקים, במסגרת ההסכם עם דלית, הם יפיקו את יום הולדתה, והיא בתמורה תקבל 8000 שקלים פלוס מאה כניסות חינם לחברים שלה.

רוצים עוד רכילות?
על מדרגות הרבנות: אור גרוסמן כבר גרושה
ביוש: אור דניאל נפרדת מדור דמרי בדמעות
מתחמם? לירז דרור מורידה את החזייה

דלית זריהן. אביב חופי
דלית זריהן/אביב חופי

אלא שהסכם לחוד ומציאות לחוד: על פי מויאל וכהן הם נתנו לה באותו הערב 250 חינמים ודלית וחבריה הזמינו משקאות ומזון בסכום של 5000 שקלים. בנוסף, בסוף הערב, קיבלה הכוכבת סכום של 1500 שקלים.

זריהן, שלא ממש אהבה את העובדה שהם לא משלמים לה את שאר הסכום, פנתה אליהם, והם, כך לפי טענתה, לא התייחסו אליה והבטיחו לה כל פעם שישלמו לה. מנגד, טוענים השניים, כי הם הסבירו לדלית שאכן מגיע לה סכום מסוים, אך הוא נמוך מהסכום שהיא מבקשת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"נחתוך לך את הפנים"

כאן החלו הצרות: מויאל וכהן טוענים כי דלית שלחה אליהם עבריינים שיאיימו על חייהם. "היו טלפונים מכל מיני אנשים שהזדהו כשליחים שלה", סיפרו השניים, "ואיימו עלינו ש'יחתכו לנו את הפנים' ו'יתנו לנו מכות רצח' אם לא נשלם לה". דלית, לעומת זאת, מכחישה את הדבר.

תגובתם של עודד ותומר: "זה לא כיף לקבל איומים. היא לא עמדה בחוזה שנכתב ולכן לא הסכמנו לשלם לה את כל הסכום. בנוסף, היא ממשיכה להכפיש את שמנו ולשלוח לנו אנשים שיאיימו עלינו. אם האיומים ימשכו, נפנה למשטרה. בלי קשר, אנחנו מכינים כתב תביעה ונתראה בבית המשפט".

דלית, ככה יפה?
"איזה איומים? אני נראית לך כמו בחורה שיכולה לאיים על מישהו? הם מחפשים פרסום על הגב שלי וזה עצוב. אנחנו נתראה בבית המשפט".

וואלה! סלבס שלחה פעם עבריינים שיאיימו על איציק מהסופר שלא יפסיק להביא במבה עם חלבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully