וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה, מוכנה? ההפתעה של מיכל אמדורסקי

וואלה! סלבס

4.3.2014 / 0:22

בעלה לעתיד של נסיכת הפופ המקומית החליט להפתיע אותה - כך שלכבוד יום הולדתה, הכין לה מתנה מקורית ביותר. אז איך קווין בי קשורה לעניין? כנסו. וואלה! סלבס קופצת מעוגה

מיכל אמדורסקי. ניר פקין
הפתעה! מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי/ניר פקין

מתנות יום הולדת הן תמיד ביג דיל - במיוחד עבור בני זוג שרוצים להיות סופר מקוריים. מי שהתעלה על עצמו, היה ג'פרי ישי - בעלה לעתיד של נסיכת הפופ המקומית מיכל אמדורסקי, שהכין לארוסתו מתנה מקורית במיוחד.

אחרי שחגגו את יום ההולדת המיוחד בסוף השבוע האחרון - אתמול (ב') אחר הצהריים, ביקש ישי מהגברת אמדורסקי לארוז מזוודה ודרכון, העלה אותה על הרכב - וביחד הגיעו השניים לנמל התעופה בן גוריון. היעד: הממלכה הבריטית. לא, הכי לא כדי לשתות תה עם המלכה.


עוד רכילות? הנה:
הצמוד הישראלי של בריטני ספירס
יעל בר זוהר חושפת גזרה לוהטת
בתפקיד היפה: בר רפאלי שוב על הבמה?

ביונסה בטקס הבריטס. Ian Gavan,, GettyImages
היי, מיס קרטר! ביונסה/GettyImages, Ian Gavan,

אמדורסקי, שלא ממש הבינה מה קורה, חשבה שמדובר בטיול הפתעה ללונדון, כולל סיור באתרי התיירות וחזרה לארץ הקודש. אבל מה, כשהגיעו לטרמינל, שלף ישי זוג כרטיסים להופעה של דיוות הפופ הבינלאומית, הלא היא קווין בי-ביונסה-מיס קרטר-בוטילישס, שתיערך באותה עיר שבה שוהה המלכה אליזבת'.

לאחר שיצפו בהופעה הכי שווה בתעשיית המוזיקה, ימשיכו השניים לטיול רומנטי של כמה ימים ויחזרו לארץ הקודש - להמשך תכנון החתונה הנוצצת וכמובן, להיסטריה הגדולה סביב השתתפותם בריאליטי החדש, "זוג מנצח VIP".


וואלה! סלבס קיבלה כרטיסים להופעה של שירה חן. היא עפה!


רכלו על ההפתעה של מיכל אמדורסקי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully