וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וומנייזר! הצמוד הישראלי של בריטני ספירס

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

3.3.2014 / 15:00

נסיכת הפופ העולמית מבלה בתקופה האחרונה שעות ארוכות עם עזריאל פוסטר - ישראלי צעיר ולוהט. האם בריטני ספירס זרקה את הארוס לטובת בחור תל אביבי? וואלה! סלבס פאם פאטאל

בריטני ספירס. splash
וורק, ביץ'. בריטני ספירס עם עזריאל פוסטר/splash

בשקט יחסי, כנראה בלי ששמתם לב, בריטני ספירס מבלה בשבועות האחרונים ימים ארוכים בחברת בחור ישראלי צעיר - שמלווה אותה מקרוב לאורך רוב שעות היום. האם נסיכת הפופ מצאה חבר חדש שנולד בתל אביב וכעת מרגש אותה בין ההופעות על הבמה בלאס ווגאס? ובכן, לא ממש.

לוואלה! סלבס נודע כי הישראלי המסוקס שמלווה את בריטני מצאת החמה ועד שהיא נכנסת למיטה (אבל נותר מחוץ לחדר השינה), הוא עזריאל פוסטר בן ה-23, תל אביבי במקור, שחי בתקופה האחרונה בארצות הברית. הסיבה להתקרבות? פוסטר משמש כמאבטח אישי בחברת השמירה שמאבטחת את ספירס באופן קפדני בתקופה האחרונה, שבה היא מופיעה באופן קבוע בעיר ההימורים האמריקנית.


עוד סלבס? הנה:
המהפך הדרמטי של בריטני ספירס
"חן שילוני תקעה סכין בגב של נופר מור"
ג'וליה רוברטס ובראד פיט זוללים בטקס האוסקר

בריטני ספירס. splash
מבלים יחד בלאס ווגאס, בייבי/splash
בריטני ספירס. splash
משולש מסוכן. עזריאל, בריטני וגם הבויפרנד, דיוויד לוקאדו/splash

בין לבין, הישראלי שלא מתרגש מכוכבת העל שעליה הוא שומר (שבתקופה האחרונה מדגמנת זוגיות יציבה עם הארוס הטרי שלה, דיוויד לוקאדו), מבלה שעות בקזינו ובין בתי המלון המפוארים שיש לעיר להציע. על בריטני הוא שומר בזכות היכולות הקרביות המרתיעות שלו, שרכש במסגרת השירות הצבאי הקשוח בצה"ל.

אם עזריאל מתעניין בהיסטוריה של הבוסית שלו, עדיף שלא יפסח על השורות הבאות: כבר לפני כחמש שנים דווח כי ספירס יוצאת עם מאבטח ישראלי בשם צורי-לי אדטו. כשנתיים אחר כך, מאבטח אחר של הכוכבת (הפעם לא מארץ הקודש), תבע אותה על הטרדה מינית ואף איים לחשוף תמונות עירום שגברת "אופס עשיתי זאת שוב", שלחה לו לכאורה.


וואלה! סלבס חולמת על שומר ראש צמוד, שיגונן עליה מפני עדר החתולים שתוקף אותה בכל פעם שהיא נכנסת הביתה.


רכלו על הקשר הישראלי של בריטני בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully