וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעבים? ג'וליה רוברטס ובראד פיט זוללים בטקס האוסקר

שירות וואלה! סלבס

3.3.2014 / 11:02

בין שלל רגעי השיא בטקס האוסקר השנה - היה זה שבו כמה מכוכבי הקולנוע הנוצצים חלקו מגש פיצה לוהט, בשידור חי. אנג'לינה ג'ולי ויתרה על התענוג. וואלה! סלבס משחקי הרעב

אימג'בנק GettyImages

מי אמר שהכוכבים ההוליוודיים הדקיקים נמנעים מלאכול? שימו לב איך ג'וליה רוברטס, מריל סטריפ ואפילו בראד פיט - קופצים בהתלהבות כשהם רואים משולש פיצה חם. נכון, גם אם מדובר במגש לוהט שהגיע בהפתעה במהלך טקס פרסי האוסקר, כשכולם לובשים שמלות ערב נוצצות וחליפות מוקפדות, לאירוע שמועבר בשידור חי למיליוני אנשים ברחבי העולם. רעבים? ברור שכן.


עוד סלבס נוצצים? הנה:
דיאטת הכסאח של איילת זורר
יאסו! בנות ”היפה והחנון” משתוללות ביוון
או-לה-לה: ריהאנה שכחה את החזייה בבית

פיצה בטקס האוסקר 2014. GettyImages
ברור שיש תוספות! אלן דג'נרס מחלקת פיצה בטקס האוסקר/GettyImages

לא מדובר בהפתעה גדולה, אלא באחת הבדיחות של אלן דג'נרס, מנחת טקס פרסי האקדמיה האמריקנית לקולנוע שנערך הלילה (ב') בהוליווד. אחרי חלוקת פסלון או שניים, הגברת המשעשעת נכנסה לבמה יחד עם שליח פיצה מבולבל פלוס שלושה מגשים, ועברה בין כמה מכוכבי הקולנוע הענקיים עם השאלה המרגשת - מי רוצה לנגוס בפיצה?

רגע אחר כך, סנדרה בולוק חיפשה כסף קטן כדי לסייע עם טיפ לשליח המופתע - כשהריסון פורד, ג'ניפר לורנס הענוגה והבמאי הענק מרטין סקורסזה כבר נגסו בגבינה המותכת. פיט, אגב, עזר לחלק את המשולשים לחבריו באולם, בעוד שבת הזוג שלו אנג'לינה ג'ולי, כמה מפתיע, וויתרה על התענוג וזרקה מבט נרתע למראה הפחמימה המשמינה שחבריה השדופים בלסו בעונג. יאמי.


וואלה! סלבס היתה נוכחת באירוע, אף אחד לא היה זוכה למשולש. שלושה מגשים זה המינימום עבורה.


רכלו על משולש הפיצה של הסלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully