וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאל'ה: כוכב "היפה והחנון" משתגע מול המצלמות

וואלה! סלבס

8.2.2014 / 0:01

מה גרם לגיק משתתף הריאליטי שי, לאבד את זה לגמרי לצד ה"יפה" שלו סתיו? רמז: ייתכן שזה קשור לעבודה שהוא עובר מריטת שיער מהחזה הגברי והמסוקס שלו. וואלה! סלבס מטפלת

צילום מסך

זה קורה בכל פעם מחדש, כשהגברים של "היפה והחנון" עוברים סוג-של-מהפך, מגיקים חסרי תקנה לקצת פחות חנונים, לפחות מראית עין. הפעם, סשן הסטיילינג של הבנים (בעידודן של ה"יפות" כמובן) - כלל גם מריטת שיער, שלמרבה הצער גרמה לאחד מהם לאבד את זה מול המצלמות. לא שהיה צריך הרבה כדי לערער את מצבו הנפשי של בן הזוג של סתיו קצין, שי "פיקאצ'ו" קריינר.


רוצים עוד קטעים משעשעים?
התאומות: ”עדיף למות ולא להיות מכוער”
הצילו! כוכבי ”היפה והחנון” משתתפים באירוויזיון
תאומות מ”היפה והחנון” עושה מהפך במהלך דרמטי

היפה והחנון. צילום מסך
טירוף בעיניים. שי "פיקאצ'ו" נמרט/צילום מסך

רגע לפני שנכנסו למכון הקוסמטיקה כדי להסיר את שיער החזה של שי, הגיק התמים עוד שאל את בת הזוג שלו כמה זה כואב. את התשובה קיבל בחיוך מסתורי. כשחשב שהוא "יתמודד עם זה", הגיעה מריחת השעווה והמשיכה הראשונה על מיטת הטיפולים - שהוציאו אותו מאיזון וגרמו לו לצרוח כל עוד נפשו בו. ואז עוד. ועוד. ועוד, עד שכמעט שבר לחברתו את היד מרוב לחץ.

אבל אז, הגיעו העיניים שהתגלגלו והתקף השיגעון שחווה, שבמהלכו צווח פיקאצ'ו, "תכאיב לי יותר, נחש. אני מרגיש חי כשאתה מכאיב לי".מה. אחרי שניות בודדות, התחיל לצעוק "זה טרמיטים, זה נמלי אש" וטען בפני הנוכחות בחדר שהוא 'סמות'מן', "אני חלק - זה הכוח שלי... הרגשתי כמו במשחק מחשב, כשלוחצים על המבנה ואז שומעים מישהו צועק". מלחיץ? מאוד.


וואלה! סלבס צווחת על נחשים בכל לילה מחדש.


רכלו על המריטה של "היפה והחנון" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully