וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה בנמל: דויד מ"המירוץ למיליון" מתחתן

וואלה! סלבס

28.1.2014 / 0:10

דויד גדג', חצי מצמד הסוורים שטייל ברחבי הגלובוס בריאליטי העולמי, החליט שהזוגיות עם אלירן על המסך לא מספיקה - כך שהציע לבת הזוג שלו נישואין. וואלה! סלבס מלגזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרכות לזוג המאושר. דויד גדג' ובת הזוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליידיז, אל תתאכזבו, אבל אחד מרווקי הריאליטי המובחרים ביותר מתחתן. דויד גדג', או כפי שהוא מוכר לכם - חצי מצמד הסוורים של "המירוץ למיליון" דויד ואלירן, אלה שהלהיבו על המסך במסגרת העונה האחרונה של התחרות מסביב לגלובוס - הציע לגל, חברתו בשנה וחצי האחרונות, לחלוק את חייהם לנצח. התשובה להצעת הנישואין היתה "איי דו", כאילו היה ספק.

רוצים עוד הפתעות? הנה:
בקרוב: אייל גולן חושף את כל האמת
לוהט ברשת: תמונות העירום של מייקל לואיס
מנענע: מי הכוכבת שלימדה איך להזיז את הישבן?

דויד ואלירן "המירוץ למיליון". שוקה כהן
ובכן, הבחור מציאה. דויד גדג'/שוקה כהן

מלבד תואר "יוצא ריאליטי" עם מראה מטופח, גדג' בן ה-28 עדיין מתפקד כעובד בנמל אשדוד היוקרתי, ממש כמו חברו ומי שרץ לצדו בתכנית, אלירן לוק. מקורבים לחצי מצמד הסוורים, מספרים כי המאורס הטרי מוכן כבר תקופה ארוכה להתמסד עם הבחורה שאליה הוא צמוד עוד לפני שהתפרסם, אף רק לאחרונה אזר את האומץ - ושאל את השאלה ששינתה את חייו.

"הוא כבר לא חובב מסיבות וכל השטויות שאהב בעבר. דויד מוכן לחלוק את החיים עם זו שהוא אוהב", מספרים חבריו, "הוא מרגיש שהוא זכה באחת עבורו". אחרי מבט חטוף בכמה תמונות של גדג' מעורטל חלקית, לא ברור מי מבין השניים זכה, אבל מה שבטוח הוא שאלירן, החצי השני הגברי של דויד, מפרגן (ואפילו בירך ב"קולולולו" בעמוד הפייסבוק שלו. אולי בהשפעת הזוגיות שהוא מנהל בחודשים האחרונים מאז סיום שידור הריאליטי).


וואלה! סלבס רוצה שהחתונה שלה תיערף על ספינת יוקרה. מישהו יודע אם שרידי הטיטאניק פנויים?


אחלו לדויד מזל טוב גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully