וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלונדי! החברה הנורבגית של יאיר נתניהו

וואלה! סלבס

26.1.2014 / 9:30

כלי תקשורת בנורבגיה מדווחים כי בנו של ראש הממשלה נתניהו - מנהל בימים אלה זוגיות פוטוגנית עם סטודנטית מקומית, שלומדת בימים אלה בישראל החמה. וואלה! סלבס מדיניות חוץ

יאיר נתניהו. dagen.no, צילום מסך
רק ידידים? יאיר נתניהו וסנדרה לייקאנגר/צילום מסך, dagen.no

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא ציפה לזה, אבל מתברר שבנו עשוי לסייע ביחסים הבינלאומיים של ישראל. מדוע? כיוון שעל פי כלי תקשורת בנורבגיה, יאיר נתניהו מנהל מערכת יחסים רומנטית עם ילידת המדינה - שלומדת בימים אלה בארץ הקודש. על פי הידיעות בתקשורת הנורבגית, החברה של נתניהו הצעיר היא סנדרה לייקאנגר, סטודנטית בת 25.

בתקשורת הנורבגית לייקאנגר, שמגיעה מהעיר גרימסטד, לומדת בתקופה האחרונה תקשורת חזותית במרכז הבינתחומי בהרצליה - שם הכירה את יאיר נתניהו. אחרי שנוצר הקשר בין השניים, בנו של ראש הממשלה אפילו ביקר איתה בחו"ל, שם צולמו יחד לתמונות שהועלו לפרופיל הפייסבוק שלה - אך עם הגילוי על הקשר, הוסרו מהחשבון.


עוד סלבס? כאן:
איך רותם סלע נשארת רזה גם בהריון?
בקרוב: נטלי דדון תלביש אתכם
המכתב שאובמה כתב לנתניהו

יאיר נתניהו. dagen.no, צילום מסך
מחייכים למצלמה. נתניהו ג'וניור ולייקאנגר/צילום מסך, dagen.no

על פי דיווח של העיתון הנורבגי "Grimstad Adressetidende", מתברר שהאב המפורסם של יאיר מרוצה מהקשר הבינלאומי. למה? כיוון שכאשר פגש את ראש ממשלת נורבגיה בדאבוס, במסגרת הוועידה הכלכלית שבה השתתף לאחרונה, השוויץ בפניה במערכת היחסים המתפתחת של בנו וחברתו הבלונדינית לייקאנגר, שאף גרה בעבר בצרפת. מדובר באהבה א-לה-אינטרנשיונל? ימים יגידו.


וואלה! סלבס יצאה פעם עם בחור מחוף טנטורה. זה נחשב חו"ל?


רכלו על החברה של יאיר נתניהו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully