וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול הסודי של פמלה אנדרסון בישראל

וואלה! סלבס

21.1.2014 / 0:00

מתברר שחופשת ירח הדבש המפתיעה של פמלה אנדרסון בישראל, לא כוללת רק טבילה בים המלח וטעימות במסעדת גורמה - אלא גם טיפולים פרטיים מפנקים עבור הכוכבת. וואלה! סלבס לוחצת

מוכנים לעוד פרק בסדרת "החיים הטובים של פמלה אנדרסון בישראל"? כוכבת הניינטיז שנחתה בשבוע שעבר בהפתעה בארץ, לטובת בילוי ירח דבש מפנק בן כמה ימים עם בעלה הישן-חדש, ריק סלומון, מיצתה כהלכה כל יום שבו שהתה בהולי-לנד. כולל המעבר מעיר הבירה הישראלית לעיר הגדולה, תל אביב.

רוצים עוד סלבס?
פמלה אנדרסון משאירה טיפ ענק בירושלים
מי מרט לפאולינה אלברשטיין שערות?
נועה תשבי במכתב חריף לממשלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע אחרי. פמלה אנדרסון והמטפלות המסורות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שבת האחרון, אנדרסון, שהלהיבה את העולם בבגד ים (ובלעדיו) לפני כמה וכמה שנים (אבל עדיין מרטיטה את הליבידו של הישראלים), התפנקה עם בעלה בארוחת בארנץ' במסעדה ידועה שבשכונת נווה צדק. רגע אחר כך, נכנסו לטיפול ב"THE Spa" החדש ויהוקרתי שהוקם במלון דיויד אינטרקונטיננטל - ממש על קו החוף התל אביבי.

אחרי שביקשו שאיש לא ידבר על הפינוק היוקרתי (אופס) בספא החדש, פמלה עברה טיפול פנים וסלומון קיבל עיסוי גוף. בתום הפינוק, אגב, כוכבת "משמר המפרץ" רכשה מוצרים של הספא, כך המטפלות במקום לא התאפקו ובקשו ממנה תמונה משותפת. ברור שהבלונדה נענתה לבקשתן, היא היתה הכי רגועה אחרי הטיפול הסודי שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תרדמי! פמלה אנדרסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד לפני טיפול הספא המלטף, כוכבת הניינטיז, שבילתה בשבוע שעבר על אדמת ישראל מבלי לעורר המולה או להיתפס על ידי הצלמים (לעומת הפעם האחרונה שבה שהתה כאן) - כבר הספיקה לטבול את גופה במים השמנוניים של ים המלח וכפי שוואלה! סלבס גילתה לכם, גם להשאיר טיפ נדיב במיוחד במסעדת גורמה ירושלמית.


וואלה! סלבס היא אורחת בלתי רצויה בספא, מאז שעברה התקף זעם מאז שלחצו לה על נקודה רגישה.


רכלו על טיפול הספא הסודי של פמלה אנדרסון בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully