וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפנקת! פמלה אנדרסון משאירה טיפ ענק בירושלים

וואלה! סלבס

16.1.2014 / 16:47

התיירת הכי מפורסמת בישראל השבוע, חשקה בארוחה צמחונית באמצע הלילה. מה עשתה? השאירה צוות מסעדה ירושלמית עירני ובסוף פינקה בהמון כסף עבור השירות. וואלה! סלבס בזבזנית

פמלה אנדרסון, כוכבת הניינטיז שהלהיבה את העולם בבגד ים (ובלעדיו) בניינטיז, מסתובבת בימים האחרונים על אדמת ישראל בשקט יחסי ובלי לעורר המולה (כמו שהיתה בארץ בפעם הקודמת שנחתה כאן). ירח הדבש הרומנטי שלה ושל בעלה הישן-חדש, ריק סלומון, לא כלל טמינת פתק מתועדת בכותל או בילוי עם הפפרצי בשדרות רוטשילד התל אביביות, כיוון שהגברת מעוניינת לחמוק מהצלמים, בזמן הבילוי בארץ הקודש.

עם זאת, את קיבתה הרגישה של הצמחונית האדוקה, שכבר הספיקה לטבול בים המלח - היא חייבת להשביע, כך שאם כבר טיול רומנטי, לא שלא תעשה זאת במאכלי גורמה על טהרת הצומח. לוואלה! סלבס נודע כי אנדרסון, צלצלה אתמול (ד') למסעדת 'רופטופ' שבמלון ממילא שבירושלים, והזמינה שני מקומות לה ולבעלה הטרי בשעה 20:30. לגיטימי? שימו לב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיירות נכנסת ומשתלמת. פמלה אנדרסון וסלומון בים המלח/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, למרבה ההפתעה אל המקום הם נכנסו רק בשעה 22:55, ממש דקות לפני סגירת המטבח במקום, כשבמסעדה זוגות בודדים שלא זיהו את הכוכבת ההוליוודית. השניים, התיישבו בנקודת האח"מים הצופה אל חומות העיר העתיקה - כי אם כבר ארוחת ערב, למה שלא יעשו זאת עם נוף.

פמלה הצמחונית, בחרה להזמין ארטישוק צלוי ואילו בעלה, למרות שהוא טבעוני אדוק, נעתר להמלצת השף קובי בכר, שרגיל לטפל ב-VIP - והזמין פסטה עם ארטישוקים. כדי להביע את הערכתם על כך שהשאירו את צוות המטבח של המסעדה במקום אחרי חצות הלילהעבור שתי מנות בלבד, העניקו בתמורה תשר גדול במיוחד בסכום של יותר מ-300 ש"ח. הכי מפרגנת, בלונדי.


וואלה! סלבס מפנקת בטיפ את השכנים מהקומה מתחת - כשהיא משליכה עליהם אבקת כביסה ריחנית.


צפה! פמלה אנדרסון מבלה בישראל

הקעקוע החדש של נטלי דדון

רכלו על הטיפ של פמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully