וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הכריח את בר רפאלי לעשות ספונג'ה?

וואלה! סלבס

13.1.2014 / 17:12

מתברר שגם הטופמודל יודעת לנקות עם מגב וסמרטוט - ואוהבת את זה! צפו וגלו מי גרם לרפאלי לנקות בנעלי עקב, איזו עוגה לא אכלה ומה המתנה הסקסית שקיבלה. וואלה! סלבס WTF

צילום מסך

בר רפאלי יודעת להשתזף בצורה מושלמת, מפרגנת לבני המשפחה שלה, מצטיינת בפוזות למצלמה ואפילו מנחה לא רעה בכלל (כמו שכולם ראו בעונה הנוכחית של "אקס פקטור") - אבל מתברר, שיש לה עוד תחביב אחד מלוכלך במיוחד. הטופמודל פשוט ממש אוהבת לשטוף את הרצפה, עם סמרטוט, מגב והמים בששון. כשהגיעה להתארח בתכנית של דביר בנדק ו(הבובה) רד אורבך, היא הדגימה את הכישרון, כשהיא נועלת עקבים דקים.

בר רפאלי רד ודביר. צילום מסך
מה. התגובה של בר רפאלי/צילום מסך

הדוגמנית/ מנחה/ ברבור, הגיעה כאורחת כבוד לתכנית סיום העונה של "המופע של רד ודביר", שתשודר בערוץ 2 הערב (ב'), בשעה 22:50. אז, נצבה בפני דרישה מדויקת: נקי את האולפן עם הדלי והסמרטוט, או לכי הביתה. אז, פצחה בווידוי הנלהב - "אתה לא יודע כמה אני אוהבת לעשותך ספונג'ה... אבל אני לא מולטי-טאסקינג בכלל", צחקה תוך כדי שהיא מעבירה ניגוב.

אחר כך, רפאלי התחמקה מעוגת קצפת חגיגית, שכמעט נחתה על המכנסיים הוורודים שלה בגלל עובד אולפן מרושל. אבל את ההפתעה האמיתית, שמרו לסוף - אז הבובה רד העניק לה בובת מין סגולה בדמותו המוקטנת, כולל כמה איברים מוצנעים. "אני לא מאמינה", הגיבה הטופמודל, "זה יותר טוב מכל זר פרחים".


וואלה! סלבס מאושרת, בר רפאלי הבינה את מה שהיא טוענת כבר שנים. עדיף בובת מין אחת ביד מעוד גבר על העץ.


לפני גמר ”אקס פקטור”: בר רפאלי חושפת את הטעות הגדולה של עברי

הפתעה: ניקול קידמן בתמונות טופלס

רכלו על הספונג'ה של בר כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully