וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי ואחיה חושפים סודות משפחתיים

וואלה! סלבס | צילום: ראובן שניידר

9.10.2013 / 13:23

השעות המשותפות על סט הצילומים של פרסומת בהשתתפותם, גרמו לטופמודל ואחיה (החתיך!) לפטפט על הילדות הנהדרת בבית משפחת רפאלי. עד כמה בר מכירה את דור? וואלה! סלבס אחותי

עריכה: בת גולן

זהירות, בר רפאלי היא דיווה על הסט? לא כשאחיה דור רפאלי נמצא לצדה - כשהשניים מצלמים פרסומת חדשה בתור פרזנטורים משותפים. כן, זו האווירה המשפחתית שגרמה להם לדגמן חיוכים מושלמים מול עדשת המצלמה, כשהטופמודל אפילו גילתה כמה סודות משפחתיים. מזל שוואלה! סלבס החליטה לחקור עד כמה הטופמודל מכירה את אחיה הקטן.

בר רפאלי, דור רפאלי. ראובן שניידר,
אז מי הרביץ למי? בר ודור רפאלי/ראובן שניידר

זו הפעם השניה שבה רפאלי (האישה) מתייצבת על סט צילומי פרסומת עבור רשת המשקפיים "CAROLINA LEMKE BERLIN", כשבתפקיד הצלע הגברית מהפעם הקודמת - ציון ברוך - מתפקד השנה אחיה הנאה. האם בר חוששת שבן משפחה אחר יגנוב ממנה את הפוקוס (במיוחד אחרי מבט לעבר קוביות הבטן שלו)? "להיפך, אני נורא אשמח שיהיה מישהו שייקח תשומת לב", מסבירה ברבור. "אין בינינו תחרות - מלבד זו של מי יותר גבוה. הוא זכה, בגדול".

אגב, הטופמודל טוענת שהיא מכירה את דור טוב מאוד, כך כשנשאלה על הרגליו של אחיה הצעיר, ענתה תשובות מדויקות. "הוא מצחצח שיניים", ענתה על השאלה מה רפאלי ג'וניור עושה על הבוקר. אגב, מה שיגרום לו לבכות על פי בר, הוא אם משהו רע יקרה לכלבים שהוא מגדל. "חד משמעי!", מסכים דור.

מי הרביץ למי כשהיו ילדודס? אה, רפאלי מודה שהיא היתה הצד המכה בבית. "כשהיינו קטנים אני הייתי מרביצה לו. אבל עד גיל מסוים. אז הפסקנו להרביץ, גדלנו!".


וואלה! סלבס חוטפת עד היום מכות מטוביה, אחיה החורג של בן דודה למחצה של אמה.


בלעדי: בר רפאלי משתוללת וקופצת למים

מיוחד: נטלי פורטמן והבן מזיעים בתל אביב

רכלו על בר, דור ושאר משפחת רפאלי בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully