וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הרביעית: יונתן רושפלד אבא לבן

וואלה! סלבס

11.1.2014 / 14:30

בדיוק באותו תאריך שבו חל יום הולדתו של רושפלד, השף המפורסם מהריאליטי הפך להיות אבא לבייבי בפעם הרביעית - הראשון עם בת זוגו הצלמת שרון. וואלה! סלבס דובדבן על הקצפת

מזל טוב, אבאל'ה: השף יונתן רושפלד חגג אמש (ו') לא רק את יום הולדתו ה-45, אלא גם את התרחבות המשפחה הפרטית שלו. בת הזוג של שופט "מאסטר שף" עם הנוכחות הגדולה, הצלמת שרון וקס, הביאה אתמול לעולם את בנו הרביעי של השף האהוב, שמככב בימים אלה על מסך הטלוויזיה. כן, מדובר בחגיגה כפולה ומרגשת במיוחד.

יונתן רושפלד. אינסטגרם, צילום מסך
רגע לפני. יונתן רושפלד ושרון וקס חוגגים עם חיים כהן/צילום מסך, אינסטגרם

אתמול, העלה רושפלד לרשת תמונה שבה הוא מצולם בבית היולדות ליס שבתל אביב, יחד עם וקס (או בכינוי שלה, "נמש") וחברו לתכנית, השף חיים כהן. כמה שעות של התאוששות אחר כך (פלוס ארוחות יום הולדת מפנקות), פרסם ברשת תמונה של בת הזוג עם הבייבי הקטנטן, עם הכיתוב "בדיוק ביומולדת שלי אמש נמש העניקה לנו מתנה מופלאה. מזל טוב".

יונתן רושפלד. אינסטגרם, צילום מסך
מזל טוב! התמונה המרגשת של רושפלד/צילום מסך, אינסטגרם

רושפלד, שמוגדר כאיש היצירתי בקבוצת "עדיס לייף סטייל", התגרש לפני מספר שנים מאשתו חופית, איתה הביא לעולם שלושה ילדים - אור, גיא ותום. את הצלמת הפרטית והאהובה שלו - וקס בת ה-39 - הכיר לפני כשנתיים באמצעות רשת הפייסבוק. השניים, כך לפי מה שסיפר רושפלד בעבר, יצאו לדייט ראשון במסעדה של הקולגה כהן, הספיקו להתארס וכעת הם חובקים ילד משותף כך שבתקופה הקרובה רושפלד כנראה יעמול על גורמה לפעוטות.


רושפלד, מעכשיו שתי עוגות ביום ההולדת?
"שרון העניקה לי את המתנה הטובה ביותר שיכולתי לקבל".


וואלה! סלבס חוגגת שמחות רק בכפולות של שלוש. נניח, טיפול השורש המשולש שעברה אתמול.


החבר האיטלקי הכי סקסי? מורן אטיאס מגלה

רומנטיקה: אלירז שדה ואילנית לוי בג’קוזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully