וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מברוק: יונתן רושפלד מתחתן

וואלה! סלבס

11.7.2013 / 11:42

אחלו מזל טוב לשף-שופט החביב של "מאסטר שף", שהציע נישואין לבת הזוג שלו, הצלמת שרון וקס. כן, זה אומר שרושפלד יתכנן בקרוב תפריט לאירוע מיוחד מאוד. וואלה! סלבס רבע עוף

שימו לב: אם תוזמנו לחתונה הקרובה של השף יונתן רושפלד, כנראה שלא תזכו לחוות מנה של חומוס וחמוצים, אלא מזון יוקרתי יותר. שופט "מאסטר שף" עם הנוכחות הגדולה, הציע לאחרונה נישואין לבת הזוג שלו בשנה האחרונה, הצלמת שרון וקס. כן, ניתן להניח שהתפריט לאירוע כנראה כבר מתגבש במוחו הקודח של הטופ-שף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט מיוחד באירוע? יונתן רושפלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

רושפלד בן ה-44, התגרש לפני מספר שנים מאשתו זה 22 שנים, איתה הביא לעולם שלושה ילדים. את הצלמת הפרטית שלו - וקס בת ה-38, הכיר לפני כשנה וחצי בדרך מודרנית ביותר, באמצעות רשת הפייסבוק. השניים, כך לפי מה שסיפר רושפלד בעבר, יצאו לדייט ראשון במסעדה של הקולגה חיים כהן - והשאר היסטוריה.

מאז, חלפה עונה נוספת של ריאליטי הבישולים, והקשר בין השניים התהדק, עד שלאחרונה שלף טבעת והציע לה למסד את הקשר החם. וקס מצדה, אמרה "איי דו", ואפילו צילמה ושיתפה עם החברים תמונה של הטבעת שלה, תוך כדי שהיא מצרפת את המשפט "My Love brought me the Moon and i said YES". הו, כמה רומנטי.


וואלה! סלבס מתחתנת יוגש באירוע רק מזון לחיות. הם האורחים היחידים שיטרחו להגיע.


דידי מ”האח הגדול” מודה: ”בטח לא אסתדר עם טהוניה”

המתנה היוקרתית שמשה פרץ רכש לארוסתו

אחלו לרושפלד מזל טוב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully