וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבוגרים בלבד: כוכב הפופ שחשף את איבר המין בוידאו

שירות וואלה! סלבס

6.1.2014 / 16:45

לפני שחבר להקת הפופ הבריטית בלו, לי ריאן, נכנס בסוף השבוע לתכנית ריאליטי - הוא עוד הספיק לקיים צ'אט וידאו עם איברים שלופים. הצפייה על אחריותכם. וואלה! סלבס מקליטה

אימג'בנק GettyImages

וידאו: bustedcelebrity.tumblr.com

זהירות, תמונות קשות לפניכם: האם הטכנולוגיה הופכת הכל לפרוץ יותר ומביך הרבה יותר? כנראה שכן, במיוחד אם אתם כוכבים שנתפסו במערומיהם. נניח, כוכב להקת הפופ הבריטית בלו - זו שאחראית על כמה להיטים שהלהיבו את יבשת אירופה בתחילת המילניום - לי ריאן, שלא מזמן קיים שיחת צ'אט לוהטת בווידאו. אבל הוא לא ידע שאת העובדה שהוריד את הבגדים, יזכה לראות כל שאר העולם, בזכות הקלטה אחת מביכה.

לי ריאן. GettyImages
וככה הוא נראה, בלי טשטוש. לי ריאן/GettyImages

הזמר הבריטי, שבסוף השבוע האחרון נכנס לבית "האח הגדול" האנגלי במסגרת עונת VIP של הריאליטי, החליט לפנק את עצמו עם בחורה לוהטת על המסך בשיחת סקייפ למבוגרים בלבד.

ריאן ככל הנראה לא ידע את הווידאו-צ'אט האינטימי, הקליטה הבחורה הנועזת (או עוד האקר מרושע שמתנכל לסלבס. נניח). נכון, הבלונדינית לא הביעה דאגה כשגילתה שתמונות וקטע וידאו מהשיחה דלפו לאתר bustedcelebrity. אופסי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אם תרצו לשמוע את ריאן, זה הולך ככה:

ריאן בן ה-30, שסיפר בעבר שקיים יחסים ביסקסואלים עם חברו ללהקה דאנקן ג'יימס (מזעזע? לא!), כנראה בכלל לא מודע לשערוריית העירום הבוטה שבה הוא מעורב - כיוון שהחל מיום שישי האחרון הוא נעול בבית "האח הגדול" האנגלי. ההקלטה, שלא ברור אם בכלל תוכננה על ידי הפופסטאר השובב כדי להגביר את העניין סביבו, נערכה על פי הדיווחים רגע לפני שנכנס לבית "האח". אח, איזו מקהלה.


וואלה! סלבס לא בקטע של כל הטכנולוגיה החדשנית הזו. תנו לה לתעד את עצמה בעירום, בכתב חרטומים.


כוכבת "Glee" לא מתביישת בישבן חשוף

קייטי פרי: חייבת קערת חומוס לפני המופע

רכלו על שיחת הסקס של ריאן גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • לי ריאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully