וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי פרי: חייבת קערת חומוס לפני המופע

שירות וואלה! סלבס

6.1.2014 / 14:01

כמו כל כוכבת הוליווד טיפוסית, גם קייטי פרי צריכה לשגר למפיקיה רשימת דרישות לפני מופעי הענק בהם תעמול ותזיע. מה ברשימה? הרבה מאוד ירק טרי. וואלה! סלבס חמוצים

קוקו. מי זאת? קייטי פרי! הזמרת המטורללת מאמצת בימים אלו אורח חיים בריא, ולכן ברשימת הדרישות לפני הופעותיה, היא מקפידה להיות מאוד ספציפית (וכמו כל דיוות הוליווד: טרחנית). אתר הרכילות TMZ חשף כמה מהדרישות הבריאות של פרי, אותן מילא צוות העובדים במסירות לפני הופעתה בלאס ווגאס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם טחינה, סוויטי? קייטי פרי צריכה חומוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה ברשימת המכולת? ירקות טריים בכל עת - הכוללים תרד, ברוקולי, סלרי, סלק, גזר, כרוב ועוד. שני סלים גדולים של פירות (כשאחד חייב להיות טרופי), ארוחת ערב צמחונית ובריאה, שמכילה בין היתר קינואה או קוסקוס, וחשוב מכל: כל המאכלים המגיעים לפיה של פרי, חייבים להיות דלי שומן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק בריאות, מיס פרי!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחדר ההלבשה של הגברת, לא נחסכו מטעמי בריאות. מלבד פלחי אננס, מנגו וקיווי, פרי זקוקה גם לירקות טריים וחתוכים בתוספת מתבל. חטיפי גרנולה, תאנים מיובשות, ממרחק אבוקדו טרי. כדי לא לדלג על המזרח התיכון ואפילו לשלוח קריצה, ביקשה הכוכבת גם קערת חומוס גדולה (אותו יש לעשות באהבה, או לא לעשות בכלל).


וואלה! סלבס דורשת: ג'חנון, חמין, קובה, צ'יפס, מיונז, חמצוצים, לאפה, עוגת שכבות, פירורי לחם וקטשופ. את כל זה, לערבב לעיסה ולטרוף.


נוצרי? מעריצים תוקפים את אסי עזר

כוכבת "Glee" לא מתביישת בישבן חשוף

  • עוד באותו נושא:
  • קייטי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully