וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית הישראלית שכובשת את אמריקה

וואלה! סלבס

2.1.2014 / 17:11

קרן גולץ, שבקרוב תככב בריאליטי על נשות הכדורגלים - לא תראה את התכנית בארץ. הסיבה? סוכנות הוליוודית שהחתימה אותה ואז הטיסה אותה לחגוג עם חברה מוכרת. וואלה! סלבס גול

ייתכן שכבר שמעתם פעם על קרן גולץ, בת הזוג של שחקן הכדורגל רן יצחק, ששלפה ציפורניים ב"הדוגמניות", התפשטה עבור שער מגזין מקומי ואפילו תיקח חלק בסדרת הדוקו-ריאליטי החדשה "מאמא ליגה" - שתעסוק, איך לא, בנשות הכדורגלנים. בקרוב, כך מתברר, גם האמריקנים עשויים לשמוע על הדוגמנית הישראלית, כיוון שהיא הוחתמה ממש לאחרונה בסוכנות אמריקנית שמטפלת ביפות ונכונות מכל רחבי העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלו, בייבי. קרן גולץ ושני אטיאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולץ, תפסיד את הפרקים הראשונים של הריאליטי שבו היא מככבת, מכיוון שממש לא מזמן, נסעה לפגישות ואודישנים שאליהם נשלחה בלוס אנג'לס. סוכנות הטאלנטים הבינלאומית CESD, שמייצגת בין השאר את כוכבת ספורטס אילוסטרייטד ברוקלין דקר והשחקנית הבלונדינית היידן פנטייר, החליטה שגולץ לוהטת מספיק בכדי שתצרף אליה - והטיסה אותה לחוף המערבי, לתקופה של קצת יותר מחודש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפי 2014! אטיאס וגולץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי שלא תרגיש לבד, אל גולץ, הצטרפה לחגיגות השנה החדשה באל.איי גם חברתה שני אטיאס (אחותה המוכשרת של מורן, שגם מככבת בדרמת הנוער "גאליס") - שבטח תתמוך בבת הזוג של הכדורגלן. כן, גם כשתפגוש בימים הקרובים במנהלי חברת האופנה GUESS שחושקת בשירותיה. נהדר.


וואלה! סלבס לא מצליחה לפרוץ לשוק הגיאורגי. בתור דוגמנית חצ'פורי, כמובן.


רק ידידים? הנשיקה של עומר דרור ושלומית מלכה

יעל בר זוהר וגיא זוארץ תורמים ומתנשקים

  • עוד באותו נושא:
  • קרן גולץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully