וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק ידידים? הנשיקה של עומר דרור ושלומית מלכה

וואלה! סלבס

2.1.2014 / 15:04

הוא מוביל חברת אופנה מקומית גדולה, היא מדגמנת מעבר לים. למרות שהודבק לה רומן אחר, דרור ומלכה בילו במסיבה לוהטת יחד - והצמידו שפתיים בחצות. וואלה! סלבס זיקוקים

מתברר שמסיבות הסילבסטר השנה היו לוהטות במיוחד, עם שפתיים שנצמדו גם במסיבות מקומיות מתוקשרות. בין שלל המתנשקים כשהשעון הראה חצות ושנת 2014 נכנסה - היו גם כמה צמדים לוהטים ומפתיעים, נניח השחקן הצעיר עומר דרור שנראה קרוב מאוד לדוגמנית העולה שלומית מלכה. לוהט? מאוד!

עומר דרור, שלומית מלכה. שוקה כהן
פאן במסיבה. עומר דרור ושלומית מלכה/שוקה כהן

דרור, כוכב נוער עולה (השתתף בסדרה "אליפים"), שנבחר לאחרונה לתפקיד הפרזנטור של חברת אופנה מקומית גדולה ומלכה, בילו ביום שלישי האחרון, יחד עם כמה ידידים מוכרים במסיבה לוהטת.

ייתכן שמדובר בהשפעה של האלכוהול בחסות משקה האנרגיה CRANERGY שהוגש במקום ללא תשלום, או דווקא בהחלטה שהתקבלה בלהט הרגע - כיוון שדקות ספורות לפני שהגיעה הספירה לאחור, השניים התרחקו מחבריהם אל עבר הקצה השני של החדר - רק כדי להצמיד שפתיים בחושניות מול עיניה הבוחנות של וואלה! סלבס. כמה רגעים אחר כך, הצטרפו שוב לחבורה העליזה שרקדה במקום.

ייתכן ששמעתם לאחרונה שמלכה, שמדגמת מסביב לעולם בהצלחה בשנים האחרונות, מבלה דווקא בחברת חברו הטוב של דרור, השחקן אסף הרץ. ובכן, כנראה שמדובר בטעות כיוון שהבחורה המפנטת בחרה לקבל את השנה האזרחית, דווקא שהיא חבוקה בזרועותיו של ה-BFF הצמוד שלו. אי אפשר להאשים אותה, הבחור לוהט.

אלינור שחר, המייצגת את מלכה מסרה: "אין תגובה".

מטעמו של דרור לא הגיבו לדברים עד לשעת פרסום הידיעה.


וואלה! סלבס לא מנשקת, היא מלקקת. כלבה.


גם יעל בר זוהר וגיא זוארץ תורמים ומתנשקים

אלילת יופי: אנה ארונוב תוביל קמפיין בינלאומי

רכלו על הנשיקה של עומר ושלומית גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש, עומר דרור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully